جامع ترین سایت معرفی کسب و کار های شهر پرند

شرکت پایور دیزل آسیا

پایور دیزل آسیا در شهرک صنعتی پرند

پایور دیزل آسیا

آگهی دهنده : مشتری

دسته بندی :

صنعت

شهر / محله :

شهرک صنعتی پرند

تلفن ثابت :

فکس شرکت :

💬 توضیحات آگهی :

کارخانه این شرکت واقع در 30 کیلومتری تهران و در شهرک صنعتی پرند واقع شده است. این مجموعه که در زمینی به مساحت 5000 متر مربع ایجاد شده است شامل سالن رنگ الکترواستاتیک, سالن تعمیرگاه, سالن برق و الکترونیک, سالن فلز کاری و همچنین شامل بخشهای اداری و رفاهی می باشد. شرکت پایور دیزل آسیا مفتخر است که با استفاده از تکنسین های متخصص و تجهیزات مدرن و پیشرفته در اندک زمانی قادر به اخذ certificate از شرکت Perkins انگلستان شده است و هم اکنون یکی از بزرگترین تولید کننذگان دیزل ژنراتور، کانوپی سایلنت و تجهیزات وابسته آن در ایران می باشد, زیرا که توانسته محصولات خود را در سطح کیفی محصولات اروپایی ارائه نماید.

موقعیت روی نقشه

دریافت نظرات کارکنان شرکت پایور دیزل آسیا

اگر در شرکت پایور دیزل آسیا مشغول به کار بوده اید نظرات خود را در رابطه با محیط کار و مزایا و یا معایب آن در قسمت نظرات منتشر کنید تا دیگران دوستان که قصد همکاری با این شرکت را دارند بهتر بتوانند تصمیم بگیرند. نظرات باید به دور از هر گونه توهین و کاملا محترمانه منتشر شود.
شما نیز می توانید کسب و کار خود را در سایت پرندیار ثبت کنید و با افزایش بازدید و جستجو راحت تر توسط بازدیدکنندگان از طریق گوگل و یا سایت پرندیار، کسب و کار خود را توسعه دهید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در نظرات این کسب و کار مشارکت کنیدx