جامع ترین سایت معرفی کسب و کار های شهر پرند

نصب دوربین و دزدگیر در پرند

پرند یار
نصب دوربین مداربسته در پرند

دوربین Wifi برایتون IOT2212P8

  • دوربین WiFi با کیفیت 1080P
  • نصب سریع با اتصالات هوشمند
  • چرخش لنز دوربین با گوشی موبایل
  • دید در شب تا فاصله 10 متر
  • میکروفن و بلندگوی برای مکالمه دو طرفه
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا 128GB
  • ضبط خودکار با تشخیص حرکت دوربین
  • فرمت فشرده سازی H.264
  • دارای ویژگی Motion tracking
  • تطابق با سنسور آلارم های متفاوت

توضیحات محصول

این دوربین با استفاده نرم افزار Briton IOT یا B IOT و Briton CCTV Pro به اینترنت متصل می شود و شما می توانید در هر مکان و زمانی تصاویر آن را با استفاده موبایل خود دریافت کنید. برد IR این دوربین 10 متر است و قابلیت اتصال SD Card تا سقف 128GB را دارد. فرمت فشرده سازی این دوربین H.264 است.

نصب دوربین

نصب این نوع دوربین به سادگی انجام می شود و فقط نیازمند متصل به برق می باشد. امکان نصب این دوربین به صورت ایستاده بر روی میز و یا سقف وجود دارد. این نوع دوربین از طریق وایرلس به مدل Wifi شما متصل می شود و امکان کنترل از راه دور را فراهم می سازد. دوربین دارای دفترچه راهنمای فارسی می باشد و به سادگی می توانید طبق دستور العمل ها دوربین را نصب کنید.

قابلیت های دوربین بی سیم

امکان تشخیص حرکت در محل نصب شده و ارسال آلارم برای صاحب ملک و چرخش تصویر با استفاده از جهت نما های برنامه موبایل جهت چرخش در 4 حرکت که امکان مشاهده محیط وسیع تری را به شما می دهد. همچنین قابلیت شروع ضبط تصویر با مشاهده حرکت نیز وجود دارد که بستگی به نیاز مشتری در دو حالت تمام ضبط و یا ضبط با مشاهده حرکت امکان پذیر است. این دوربین قابلیت دید در شب دارد و تا 10 متر را با مادیون قرمز در تاریکی مطلق به صورت سیاه و سفید نمایش می دهد. دارای میکروفون و بلندگو جهت شنود صدای محیط و یا ارسال صدا از طریق بلندگو داخلی دوربین در محیط نصب شده می باشد.

آموزش نصب و راه اندازی

دوربین مداربسته بولت مدل UVC222B1AM-M ضد آب با درجه IP67 و دارای میکروفون داخلی و دید در شب رنگی

↩ 2 مگاپیکسل 30 فریم بر ثانیه

↩ مادون قرمز با پرتاب نو تا 30 متر برای دید در شب

↩ لنز با فاصله 3.6 میلی مترو توصیر واید در حدود 85 درجه

↩ بدنه فلزی با درجه حفاظت IP67 و میکروفون داخلی

↩ وزن محصول 400 گرم 

دوربین مداربسته دام مدل UVC222T9AR-M ضد آب با درجه IP67 و دارای میکروفون داخلی و دید در شب رنگی

↩ 2 مگاپیکسل 30 فریم بر ثانیه

↩ مادون قرمز با پرتاب نو تا 30 متر برای دید در شب

↩ لنز با فاصله 3.6 میلی مترو توصیر واید در حدود 85 درجه

↩ بدنه فلزی + پلاستیک (IP67) و میکروفون داخلی

↩ وزن محصول 400 گرم 

دوربین مداربسته بولت مدل UVC532T43P-M ضد آب با درجه IP65 و دید در شب تا فاصله 25 متر (بدنه پلاستیکی) با میکروفون داخلی

↩ 5 مگاپیکسل 20 فریم بر ثانیه

↩ مادون قرمز با پرتاب نو تا 25 متر برای دید در شب

↩ لنز با فاصله 2.8 میلی متر و تصویر واید در حدود 87 درجه

↩ بدنه فلزی با درجه حفاظت IP65 و میکروفون داخلی

↩ وزن محصول 120 گرم 

دوربین مداربسته دام مدل UVC531B19M ضد آب با درجه IP66 و دارای میکروفون داخلی و دید در شب تا 30 متر (بدنه فلزی)

↩ 5 مگاپیکسل 30 فریم بر ثانیه

↩ مادون قرمز با پرتاب نو تا 30 متر برای دید در شب

↩ لنز با فاصله 2.8 میلی متر و تصویر واید در حدود 85 درجه

↩ بدنه فلزی + (IP66) و میکروفون داخلی

↩ وزن محصول 270 گرم 

دستگاه DVR مدل UVR7TAA04AMPlus-D54G با (4+2) کانال ورودی تصویر فول اچ دی 1080p با قابلیت تشخیص انسان و هشدار ورود

↩ 4 کانال ورودی آنالوگ و 2 کانال دیجیتال (IP)

↩ قابلیت تشخیص انسان و بازدارنگی از سرقت

↩ فرمت ضبط H265+ و اتصال به تلگرام

↩ یک خروجی آنالوگ تصویر جهت آنتن مرکزی

↩ قابلیت دریافت صدا و تصویر روی یک کابل

↩ نرم افزار اختصاصی جهت موبایل و ویندوز

دستگاه DVR مدل UVR7TAA04AH-D14G با (4+2) کانال ورودی تصویر 4K با قابلیت تشخیص انسان و هشدار ورود و تشخیص چهره

↩ 4 کانال ورودی آنالوگ و 2 کانال دیجیتال (IP)

↩ قابلیت تشخیص انسان و بازدارنگی از سرقت

↩ فرمت ضبط H265+ و اتصال به تلگرام

↩ آنالوگ تصویر جهت آنتن مرکزی و تشخیص چهره

↩ قابلیت دریافت صدا و تصویر روی یک کابل

↩ نرم افزار اختصاصی جهت موبایل و ویندوز

خدمات نصب دوربین و دزدگیر در پرند

نصب دوربین مداربسته در پرند

در سال های گذشته با رشد سیستم های نظارت تصویر و دزدگیر اماکن بسیاری از پیگیری های جرایم به نتیجه رسیده اند. اما ابزار دوربین مداربسته فقط جهت بازبینی تصاویر جرایم به کار برده نمی شود بلکه استفاده های زیاد دیگری نیز دارد مانند نظارت بر ترافیک جاده ها و یا نظارت بر وضعیت تابلو روان های بین جاده ای پلیس راهور که از راه دور متن و تصاویر را تغییر می دهند و یا نظارت نگهبان مجموعه ها در زمان تعطیلی و همچنین در کنترل از راه دور اینترنت اشیاء و در ادامه بررسی نتایج به کار برده می شود. نصب و اجرا دوربین مداربسته می بایست توسط متخصصین این حوضه فعالیت انجام شود تا در عین کیفیت بالا در اجرای نصب تجهیزات، بهترین مشاوره را در رابطه با تعداد دوربین مداربسته مورد نیاز جهت بهترین پوشش و تصویرگیری و همچنین خرید تجهیزات با کارایی مناسب را به شما بدهند.
نصب دوربین مداربسته در پرند
نصب دزدگیر در شهر پرند

دزدگیر اماکن جهت واحد مسکونی و تجاری

نصب دزدگیر اماکن در پرند

دوربین مداربسته به عنوان یک ابزار بازدارنده در سرقت بسیار کمک می کند ولی اگر شخص به صورت مداوم کنترل بر دوربین مداربسته های خود را از راه دور نداشته باشد ممکن است نصب دوربین مداربسته چندان کمکی نکند. برای بازندارنگی بیشتر از سرقت، نصب دزدگیر اماکن نیز پیشنهاد می شود. دزدگیر اماکن به این صورت کار می کند که شخص می تواند تمام ورودی های احتمالی را با سنسور های چشمی که حرکت را می بینند مجهز کند تا به هنگام خروج از آن مکان دزدگیر را فعال سازد و اگر این چشم های الکترونیکی حرکتی را مشاهده کردند علاوه بر اینکه آژیر را فعال می کند به صاحب ملک نیز با ارسال پیام و هچنین تماس تلفنی از ورود به مکان مطلع می سازد. حتی امکان تماس تلفن کننده با پلیس 110 امکان پذیر است به این صورت که دستگاه دزدگیر علاوه بر فعالیت های بالا، یک پیام از پیش ضبط شده را برای پلیس 110 اعلام می کند مثلا : واحد تجاری واقع در نشانی پرند خیابان جمهوری پلاک 20 مورد سرقت قرار گرفته لطفاً سریعاً خود را برسانید. و امکانات دیگر که در ادامه اشاره می شود.

چرا دوربین مداربسته نصب کنیم؟

شهر پرند همانطور که روزانه جمعیت آن رو به رشد است آمار سرقت و جرایم آن رشد می یابد و از آنجایی که اکثرا مسکن مهر هستند و فاقد پارکینگ می باشند برای نظارت بر محوطه پارکینگ و یا حتی ورودی های ساختمان نیازمند ضبط تصویر به صورت 24 ساعته است. در زمان بروز سرقت و یا جرایم دیگر افراد شاکی به دنبال دوربین مداربسته ای در محل هستند که آن لحظه را ثبت کرده باشند تا بتوانند علاوه بر پیدا کردن مجرم، روند پیگیری و شکایت را با ارائه سند به دادگاه پیش ببرند و سریع تر به نتیجه برسند. امروزه بسیاری از جرایم از طریق دوربین های مداربسته مجاور محل حادثه به نتیجه رسیده اند و مالباخته توانسته ضرر خود را جبران کند. همچنین در ساختمان های چندین طبقه پرند مانند کوزو در نظر بگیرید اتفاقی رخ دهد که بابت جبران آن تمامی واحد ها می بایست با پرداخت شارژ بیشتر آن را جبران کنند ولی با نصب دوربین مداربسته در صورتی که محرض شود خاطی کدام یک از واحد ها بوده، دیگران نیاز نیست جبران خسارت دیگری را به دوش گیرند.

انواع دوربین مداربسته در پرند

دوربین مداربسته انواع مختلفی دارد که باتوجه به محل نصب می تواند متاوفت باشد به طور مثال برای فضای بیرون معمولاً دوربین مداربسته بولت (یا همان استوانه ای) نصب می شود که دوام بیشتری در برابر بارندگی و ذرات گردو غبار دارد. همچنین با توجه به نوع طراحی این دوربین ها از 3 قسمت قابل چرخش هستند که تنظیم بهتر برای موقعیت نصب را فراهم می سازند. دوربین دام (یا نیم کره) معمولاً بر روی سقف نصب شده و در فضا های داخلی مناسب تر هستند و همچنان زیبایی بیشتری دارند. انواع دوربین مداربسته های دیگر نیز وجود دارد که بر حسب کارایی و انتظارات مشتری پیشنهاد می شود مثلا دوربین مداربسته پین هول جهت اتاق آسانسور نصب می شود که به صورت محسوس قابل رویت نیست و می تواند به صورت مخفی تصویر برداری کند. همچنین دوربین مداربسته اسپید دام جهت نظارت مستقیم نگهبانی با امکان چرخش و زوم تصویر به وسیله کیبورد مخصوص را فراهم می سازد.

تفاوت دستگاه DVR و NVR

دوربین های مداربسته جهت پردازش تصاویر و همچنین ضبط تصاویر بر روی یک هارد ذخیره سازی نیازمند دستگاه مرکزی به نام DVR یا NVR می باشند. البته این دستگاه ها امکانات بسیار فراوان دیگیری در اختیار کاربر می گذارد به بسته به مدل و سال ساخت و تکنولوژی به کار رفته در آن می تواند بسیار متفاوت باشد. به طور کلی اکثر دوربین های مداربسته ای که مشاهده می کنید از دستگاه مرکزی DVR استفاده کرده اند زیرا هزینه های آن بسیار کمتر و اقتصادی تر است. دستگاه NVR بر بستر شبکه انجام می شود که در عین ارائه کیفیت بالا و بدون نویز و قابل اطمینان هزینه های اولیه نصب بالاتری دارد که معمولاً در اماکن دولتی مانند بانک ها، پلیس راهور و … استفاده می شود. دستگاه DVR دارای هزینه های اولیه نصب کمتری می باشد و برای ساختمان های مسکونی و تجاری می تواند گذینه مناسبی باشد.

نصب دوربین مداربسته در پرند

اول از همه دقت کنید از افراد متخصص جهت دریافت مشاوره خرید و نصب دوربین مداربسته بهره می گیرید. امروزه افراد زیادی وارد این حیطه کاری شده اند که اصول اولیه آن را رعایت نمی کنند و شما را با چالش های فراوانی روبه رو می سازند. یک مشاوره نادرست می تواند باعث خرید اشتباه تجهیزات و اجرای نصب نادرست و درنتیجه عدم کاربری مفید و صرف هزینه های بیهوده و شاید دوباره شود. در سایت پرندیار با رتبه بندی و دریافت نظرات مشتریان، بهترین افراد در این تخصص را پیدا می کنیم و شما می توانید از تجربه دیگران بهره برده و در تصمیم خود لحاظ کنید.
با توجه به هزینه های بالای زندگی در شهر پرند دریافت خدمات نصب دوربین مداربسته در شهر پرند به صورت سلیقگی انجام می شود و در کنار نظارت ضعیف، افرادی که تخصص چندانی ندارند در کنار دریافت اجرت های بالا خدمات مطلوبی ارائه نمی دهند.

نصب دزدگیر در شهر پرند

دزدگیر اماکن های موجود در بازار دارای امکانات تقریباً شبیه به هم هستند و مانند دوربین مداربسته پیچیدگی زیادی برای انتخاب اولیه ندارد. رسالت دزدگیر بر هشدار ورود غیر مجاز به صاحب ملک و به صدا درآوردن آژیر می باشد که سارقین را از ادامه کار منصرف کنند و پا به فرار بگذارند. سنسور های تشخیص ورود زیادی در بازار وجود دارند از سنسور های مگنتی که بر روی درب و پنجره ها نصب می شود تا سنسور های چشمی که بر روی دیواره ها نصب می شود و بنا به نیاز مشتری می تواند یکی از این دو یا هر دو نصب شود. نصاب دزدگیر در پرند باید با دانش و تجربه قبلی مشاوره درستی به مشتری داشته باشد چون در صورت عدم نیازسنجی صحیح مشتری می تواند دستگاه آلارم اشتباه دهد و صاحب ملک را نگران کند.

خدمات دوربین مداربسته در پرند

دوربین های مداربسته AHD و آنالوگ بعد از مدتی ممکن است افت کیفیت داشته باشند و یا دچار ایرادات دیگری از جمله نویز شدید و پرش تصویرو یا قطع کامل تصویر شود که در این صورت چندین نقطه باید بررسی شوند. ابتدا باید چک کرد دوربین دارای برق است؟ اگر خیر آداپتور آن بررسی شود ممکن است سوخته باشد و همچنین مسیر سیم کشی برق چک شود که دچار کشیدگی و یا قطعی نشده باشد بعد باید به سراغ سیم تصویر رفت و با تست بیزر مطمئن شد که مسیر انتقال تصویر سالم است. در صورتی که نه برق مشکل داشته باشد و نه برق و همچنین اتصالات به درستی برقرار شده باشد و دستکاری های نرم افزاری انجام نشده باشد به احتمال زیاد دوربین نیازمند تعمیر و یا تعویض باشد. تعمیرکار دوربین مداربسته همواره همراه خود باید دوربین تست داشته باشد تا بتوان به سرعت مشکل را تشخیص دهد. مانیتور تست و مولتی متر از دیگر تجهیزات ضروری در عیب یابی دوربین مداربسته می باشد. شناخت کامل نرم افزاری دوربین مداربسته نیز بسیار مهم بوده و باید به آن تسلط داشت.

انتقال تصویر دوربین مداربسته

دوربین مداربسته دستگاه نظارتی می باشد و فقط زمانی که مشکلی پیش می اید نباید به آن مراجعه کرد بلکه به صورت پیوسته توسط نگهبانی و یا سرایدار مورد بازدید آنلاین قرار بگیرد. دستگاه دوربین مداربسته علاوه بر خروجی تصویر آنالوگ و دیجیتال که می توانید آن را بر روی مانیتور یا تلویزیون نمایش دهد این امکان را نیز فراهم ساخته است که شما بتوانید با اتصال دستگاه DVR و یا NVR خود به مودم اینترنت، تصاویر را بروی موبایل و یا لپتاپ به صورت آنلاین مشاهده کنید و در صورت نیاز آن را بازبینی کنید و حتی تنظیمات دستگاه را از راه دور تغییر دهید. در دستگاه های جدید دوربین مداربسته فقط به یک اینترنت نیاز است تا انتقال تصاویر بر روی موبایل شما انجام شود و در دستگاه های قدیمی نیازمند خرید IP Static برای انتقال تصاویر است. اجرای موارد امنیتی برای انتقال تصویر دوربین مداربسته بسیار مهم است و در صورتی که انجام نشود ممکن تصاویر شده توسط دیگران مشاهده شود.

تعمیرات دوربین مداربسته در پرند

تعمیرات دوربین مداربسته در گام اول شامل عیب یابی در محل مشتری می شود کم پیش می آید دستگاه DVR و یا دوربین ها دچار مشکل شوند ولی اگر نیاز به تعمیرات داشته باشند انجام این خدمات در شهر پرند نیز امکان پذیر است. شرایط قرار دادن دستگاه مرکزی دوربین مداربسته باید به گونه ای باشد که دستگاه داغ نکند و جریان هوا به خوبی انجام شود استفاده از هارد های خراب و نامناسب باعث داغ شدن بیشتر دستگاه می شود. دوربین مداربسته مناسب جهت هر کاربری باید استفاده شود و در صورت استفاده غیر اصولی می تواند به دستگاه مرکزی شما نیز آسیب بزند. تعمیرات دوربین مداربسته نیازمند تخصص می باشد و نباید آن را در حد یک برقکار ساده تنزل بخشید.

شرکت دید گستران پرند

نصب دزگیر و دوربین مداربسته

شرکت دید پنهان

نصب دزگیر و دوربین مداربسته

معرفی نصاب دوربین مداربسته در پرند

بهترین فروشگاه دوربین مداربسته در پرند

معرفی بهترین ها در پرندیار

دنبال نصاب دوربین مدارسته در پرند هستی؟

نشانی و اطلاعات تماس نصب دزگیر اماکن در پرند

معرفی بهترین ها در پرندیار

نصاب دوربین مداربسته در پرند
شما نیز می توانید کسب و کار خود را در سایت پرندیار ثبت کنید و با افزایش بازدید و جستجو راحت تر توسط بازدیدکنندگان از طریق گوگل و یا سایت پرندیار، کسب و کار خود را توسعه دهید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
26 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
26
0
در نظرات این کسب و کار مشارکت کنیدx