جامع ترین سایت معرفی کسب و کار های شهر پرند

کاشت ناخن در پرند

پرند یار

معرفی سالن های زیبایی شهر پرند

کاشت و ترمیم ناخن در پرند

معرفی سالن های زیبایی و آرایشگاه زنانه با انجام کلیه خدمات کاشت ناخن، طراحی ناخن، ترمیم ناخن و کاشت ناخن مصنوعی در شهر پرند با استفاده از بهترین مواد اولیه و همچنین ناخن کار حرفه ای که دوره تخصصی را گذرانده اند. شما می توانید با مشاهده نظرات مشتریان در انتخاب بهترین ارائه دهنده خدمات ناخن در شهر پرند و مشاهده بر اساس دسته بندی فاز ها اقدام نمایید. همچنین در صورتی که از خدمات دریافت شده رضایت داشتید با ثبت نظرات خود دیگران را نیز راهنمایی کنید.
کاشت ناخن در پرند
ترمیم ناخن در پرند

ارائه مدرک آموزشی جهت اشتغال

آموزش کاشت ناخن در پرند

آموزش کاشت ناخن، طراحی و ترمیم ناخن توسط سالن های زیبایی در شهر پرند از دیگر خدمات آن ها است. امروزه با توجه به افزایش درخواست بانوان به انجام خدمات زیبایی مخصوصن ناخن باعث شده است شاغلین این صنف که دانش لازم جهت آموزش کاشت ناخن و سایر خدمات مرتبط را دارند، با برگزاری دوره های آموزشی سایر علاقه مندان را نیز وارد این کسب و کار کنند. در سایت پرندیار تلاش شده است با معرفی سالن های زیبایی که ارائه خدمات آموزشی می دهند متقاضیان را در یافتن این مراکز راهنمایی کنند.

تأثیر ناخن در زیبایی

داشتن ناخن های زیبا و مرتب یکی از عوامل تاثیر گذار در زیبایی دست شما می باشد و جذابیت خانم ها را دو چندان می کند. همچنین علاوه بر بحث زیبایی داشتن ناخن های مرتب از نظر بهداشتی هم بسیار مهم می باشد. برخی از خانم ها ناخن های ضعیف و نازکی دارند یا اینکه ناخن های زیبایی و قابل توجهی ندارند و یا اینکه رنگ صدف ناخن هایشان بدرنگ است که باعث می شود به دنبال راهی برای تقویت صدف ناخن و زیباتر کردن و یا قد دادن به ناخن هایشان باشند. پس می توان ناخن ها را در زیبایی بسیار مؤثر دانست.

ترمیم ناخن دست و پا در پرند

ناخن های بلند باید حداکثر هر ۳ هفته یکبار ترمیم شوند و ناخن های کوتاه و یا متوسط باید دوره ای هر ۳ الی ۴ هفته ترمیم شوند و در نظر داشته باشید حتی اگر مشکلی برای ناخن ها پیش نیامده باشد و  ناخن ها سالم باشند ترمیم برای ناخن ها واجب است .
ناخن هر فرد به طور طبیعی رشد می کند و با رشد ناخن ها و کاشتی که بر روی ناخن انجام می شود باعث می شود ناخن ها بالا بیایند که سبب می شود بین مواد و ناخن های طبیعی هر فرد فاصله بیافتد که در این زمان ناخن ها نیاز به ترمیم دارند. حتی ممکن است ناخن ها رشد کمی داشته باشند ولی باز هم باید در مدت زمان مشخص ترمیم انجام شود و مواد جدید روی ناخن ها گذاشته شود و مواد قبلی تعویض شود چون اگر در مدت مشخص ترمیم انجام نشود به شدت ناخن ها  آسیب می بینند و کار ترمیم نیز سخت تر خواهد شد.

طراحی ناخن و دیزاین ناخن در پرند

طراحی ناخن برای بانوان یکی از جذاب ترین بخشِ کاشت ناخن است و باعث شده است امروزه طراحی ناخن طرفداران زیادی داشته باشد. خوب است بدانید طراحی ناخن را هم روی ناخن طبیعی و هم روی ناخن کاشت میتوان انجام داد. مواد لازم جهت طراحی ناخن از انواع لاک ژل ها و قلم ها می باشد.
طرح های ناخن انواع مختلفی دارد مثل طرح آبرنگی، طرح برجسته، طرح های هولوگرامی و آماده، طرح همراه با دیزاین، طرح های کارتونی، طرح ماربل و سنگی، فرنچ و انواع آن، طرح های مات، ایربراش و … هر روز انواع جدیدتر و پیچیده تری از طراحی ها رویت می شوند. دیزاین ناخن از طرح ناخن مجزاست و انواع مختلفی دارد که به طور نمونه دیزاین روی ناخن با سنگ و نگین ،دیزاین ناخن با استفاده از طرح های گل برجسته، دیزاین های زیر کاشت ناخن، دیزاین با فویل مخصوص، دیزاین با داستر یا کروم (مشابه اکلیل ولی خیلی ریز) و خیلی موارد دیگر می باشد. دیزاین زیر کاشت با توجه به سلیقه ،هر دیزاینی را می شود زیر کاشت قرار داد.
دیزاین ها به این صورت است که لایه ای از مواد روی ناخن گذاشته می شود و دیزاین ها روی مواد قرار میگیرند و همچنین مواد روی دیزاین ها را پوشش می دهد. و بعد از سوهان کشی برای این که دیزاین ها درخشندگی داشته باشند و  ناخن جلوه ی زببایی پیدا کند حتما از  کاور ژل (ژل بی رنگ ) باید برای روی ناخن استفاده شود.

کاور ناخن و لمینت ناخن در پرند

کاور ناخن هم مانند کاشت ناخن در زیبایی ناخن ها نقش زیادی دارد و برای اصلاح فرم ناخن ها و رنگ بد صدف ناخن ها میتوان از کاور ناخن استفاده کرد. اغلب از این روش افرادی استفاده میکنند که ناخن های بلندی دارند و فقط به دنبال راهی هستند که ناخن های طبیعی خودشان را مقاوم تر کرده و از شکستن ناخن هایشان پیشگیری کنند. در کاور ناخن هم از مواد کاشت ناخن استفاده می کنیم. مواد لمینت ناخن از مواد کاشت و یا کاور کاملا جداست. لمینت با یک نوع هارد ژل انجام میشود و فقط سبب استحکام ناخن ها میشود. همچنین هاردژلی که در لمینت ناخن استفاده میشود باعث تقویت صدف های ناخن میشود. لمینت خیلی کار ظریفی است و به دلیل ظرافت بیش از حدش شکنندگی و آسیب دیدگی زیادی هم در لمینت ناخن مشاهده میشود. لمینت ناخن طرفدارای خیلی زیادی دارد ولی استحکام کاور و یا کاشت را ندارد . لمینت ناخن هم مانند کاشت نیاز به ترمیم دارد.

مانیکور ناخن و پدیکور ناخن در پرند

مانیکور به طور کلی به دو روش انجام میشود. مانیکور خشک و مانیکور خیس در مانیکور خشک با استفاده از سوهان های برقی و دستی به ناخن ها فرم دلخواه داده میشود . دور گیری و پوسته گیری هم از خدمات مانیکور خشک هستند. در انتهای کار هم از لوسیون و روغن های تقویت کننده ی دست و دور ناخن ها استفاده می شود. مانیکور خیس شامل سوهان ناخن جهت اصلاح فرم ناخن ها ،گرفتن پوسته های اطراف ناخن،دور گیری ناخن ها ،تمیز کردن زیر ناخن ها ،لایه برداری پوست دست و ماساژ دست می باشد. در مانیکور خیس باید دست ها به مدت ۲۰ دقیقه داخل مواد گذاشته شوند. این مواد باعث میشود تا بعد از ۲۰ دقیقه دست نرم تر شده و پوسته ها و کوتیکول ها جدا شوند. موادی که در مانیکور خیس استفاده میشود باعث تمیز شدن زیر ناخن ها از باکتری ها و قارچ ها میشود.سوهان کشی و اصلاح فرم ناخن ها هم از خدمات مانیکور خیس میباشد. در نهایت از لوسیون ها و روغن های تقویت کننده ی پوست دست و ناخن ها استفاده میشود.
 
پدیکور زیبایی پا و ناخن ها را افزایش، استرس را کاهش داده و حس بهتری در افراد ایجاد میکند. در پدیکور، پاها در جکوزی های مخصوص پدیکور قرار میگیرد . در این جکوزی ها آب ،کوکتل ها و انواع مواد تقویت کننده ی پوست وجود دارد. پس از مدت ۲۰ دقیقه پوست پا نرم تر شده و کوتیکول ها و پوسته های اضافی جدا میشوند. در پدیکور باید کف سابی انجام شود تا لایه های مرده ی پوست جدا شده و کف پا تمیز شوند. پدیکور شامل سوهان کشی و فرم دهی به ناخن های پا ،تمیز شدن زیر ناخن ها از باکتری و قارچ ها،پوسته گیری ،کف سابی و ماساژ پا می باشد. پس از انجام مراحل پدیکور باید از روغن های تقویت کننده ی دور ناخن ها و پوست پا استفاده شود.

کاشت و ترمیم ناخن

سالن زیبایی شهین

طراحی و دیزاین ناخن

سالن ستاره پرند

کاشت و ترمیم ناخن در شهر پرند

دریافت بهترین خدمات

معرفی بهترین ها در پرندیار

دنبال ناخن کار حرفه ای در پرند هستی؟

دریافت نوبت خدمات ناخن در شهر پرند

کاشت ناخن، ترمیم ناخن، طراحی ناخن

نوبت ترمیم و کاشت ناخن پرند
شما نیز می توانید کسب و کار خود را در سایت پرندیار ثبت کنید و با افزایش بازدید و جستجو راحت تر توسط بازدیدکنندگان از طریق گوگل و یا سایت پرندیار، کسب و کار خود را توسعه دهید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
10
0
در نظرات این کسب و کار مشارکت کنیدx