جامع ترین سایت معرفی کسب و کار های شهر پرند

آرایشگاه زنانه در پرند

معرفی آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی و آرایشی شهر پرند

سالن آرایشی و زیبایی شهر پرند را می توانید به صورت یکجا و با دسته بندی فاز ها در این قسمت مشاهده کنید. اطلاعات ثبت شده جهت هر سالن آرایشی و زیبایی در شهر پرند شامل اطلاعات تماس، نشانی شبکه های اجتماعی و نام مدیر و نشانی می باشد. خدماتی که در هر سالن آرایشی انجام می شود با درخواست آگهی دهنده ثبت شده است. همچنین ساعت فعالیت های هر سالن زیبایی با اعلام آگهی دهنده ثبت می شود لذا برای جلوگیری از معطلی پیشنهاد می شود قبل از دریافت خدمات زیبایی با شماره آگهی دهنده تماس بگیرید.

فاز صفر (شهر پرند فاز 0) :

خلاصه فعالیت : با استفاده از بهترین مواد (ایتالیایی) و برند کئون، بدون آسیب، موهای زیبا به رنگ دلخواهتون داشته باشید

فاز یک (شهر پرند فاز 1) :

خلاصه فعالیت : مجموعه تخصصی کاشت ابرو با آخرین متد کاشت ابرو توسط متخصص پوست و کادر درمان در نصف روز با کاشت ابرو ۱۰ سال جوان‌تر شوید

فاز دو (شهر پرند فاز 2) :

خلاصه فعالیت : کلیه خدمات کاشت و اکستنشن دائمی مژه، مراقبت اکستنشن مژه، شستشوی اکستنشن مژه، ریمو اکستنشن مژه و لیفت و لمینت مژه در سالن زیبایی الهه حدادپور

خلاصه فعالیت : اپیلاسیون تمام نقاط با مواد دائمی و گیاهی توسط اپیلاسیون کار زبده و فرز بدون کبودی، پرسینگ و میکرو درمال بدون درد و خونریزی توسط پرسیگ کار حرفه ای

خلاصه فعالیت : ارائه خدمات تخصصی ناخن و کراتین و اصلاح و ابرو و… با بهترین متریال و مناسب ترین قیمت در منطقه

خلاصه فعالیت : آموزش و خدمات اکستنشن مژه، لیفت و لمینت مژه و ابرو، کاشت موقت، ارائه مدرک برای آموزش

خلاصه فعالیت : با استفاده از بهترین مواد (ایتالیایی) و برند کئون، بدون آسیب، موهای زیبا به رنگ دلخواهتون داشته باشید

خلاصه فعالیت : کاشت مژه و اکستنشن مژه لیفت ابرو کراتین و پروتئین‌تراپی مو انواع بافت مو آموزش تخصصی و تضمینی کاشت و اکستنشن مژه

فاز چهار (شهر پرند فاز 4) :

خلاصه فعالیت : پیرسینگ بدن با قیمت مناسب پک یکبار مصرف بهداشتی

فاز پنج (شهر پرند فاز 5) :

خلاصه فعالیت : کاشت، ترمیم، لاکژل و دیزاین، لمینت و ژلیش ناخن طبیعی با لاکژل و دیزاین، پارافین تراپی دست و پا، خدمات پا

خلاصه فعالیت : کلیه خدمات ناخن دیزاین، کاشت، ترمیم، مانیکور، پدیکور، لاک ژلیش، کاشت گریم و… با قیمت مناسب و بهترین کیفیت

خلاصه فعالیت : مرکز لیزر و سالن زیبایی ماهور با کادری مجرب و دستگاه لیزر کاملا حرفه‌ای مدل ۲۰۲۲ بدون کوچک‌ترین سوزش ‌و تورم با خنک‌کنندگی بالا

فاز شش (شهر پرند فاز 6) :

خلاصه فعالیت : کلیه خدمات کاشت ناخن با نازلترین قیمت و باکیفیت‌ ترین مواد زیبایی دستانتان را به ما بسپارید ترمیم طراحی، لنز، ریمو

خلاصه فعالیت : آموزش و ارائه خدمات تخصصی ناخن کاشت، ترمیم، کاور، لمینیت در مراجعه اول ژلیش و لنز رایگان انجام میشود با تعیین وقت قبلی

شما نیز می توانید کسب و کار خود را در سایت پرندیار ثبت کنید و با افزایش بازدید و جستجو راحت تر توسط بازدیدکنندگان از طریق گوگل و یا سایت پرندیار، کسب و کار خود را توسعه دهید.

سالن آرایشی و بهداشتی در پرند

با گسترش صنعت زیبایی و آرایشی در جهان، و مخصوصاً ایران، سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ ها نیز گسترش پیدا کرده و تغییرات زیادی در خدمات آن‌ها بوجود آمده است. امروزه عناوین آرایشگاه‌های زنانه مطابق با خدمات و سطح کاری که ارائه می‌دهند، تغییر کرده است،  به همین جهت امروزه در سطح شهر‌ پرند شاهد آرایشگاه‌ ها، سالن‌های زیبایی و سالن‌های عروس هستیم.

اصلاح و کوتاهی مو در پرند

یکی از بهترین راه‌های تغییر چهره، کوتاه کردن مو‌هاست. کوتاهی مو علاوه بر تغییر ظاهر شما، موخوره و شکستگی‌های ساقه‌ی موی شما را برطرف می‌کند. معمولا آرایشگر‌ها از قیچی، تیغ و یا ماشین‌های اصلاح برای کوتاهی حرفه‌ای مو کمک می‌گیرند.

به یاد داشته باشید که اگر برای مو‌هایتان ارزش بسیاری قائل هستید، بهتر است به آرایشگر حرفه‌ای در این زمینه مراجعه کنید.

اصلاح صورت و ابرو در پرند

یکی از مهم‌ترین خدمات آرایشگاه‌ زنانه اصلاح صورت و ابرو است. اصلاح ابرو به کمک موچین و تیغ و اصلاح صورت به کمک وکس و بند انجام می‌شود. معمولا آرایشگاه‌ زنانه در این باره انواع خدمات اصلاح ابرو، قرینه سازی، هاشور ابرو را برای مشتریان خود انجام می‌دهند.

رنگ، مش و کراتینه مو در پرند

معمولاً افراد برای پوشاندن مو‌های سفید خود یا ایجاد تنوع، مو‌های خود را رنگ می‌کنند. ترکیب رنگ‌ها و در آوردن رنگ مو‌های خاص از جمله مهارت‌هایی است که فقط آرایشگران حرفه‌ای و باتجربه از پس آن بر‌ می‌آیند.

همچنین مش واژه ای به معنای روشن کردن قسمت‌هایی از مو است. لایت به معنی سه درجه روشن‌تر شدن مو نسبت به رنگ پایه است. رنگ کردن مو، مش و هایلایت به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و آرایشگر معمولا متناسب با نتیجه‌ای که شما انتظار دارید، از بهترین روش برای شما استفاده می‌کند.

کراتینه مو فرآیندی است که طی آن با استفاده از مواد و محصولات حاوی کراتین، مو‌های آسیب دیده را احیا می‌کنند و پس از آن مو‌ها تا مدت زیادی صاف، نرم و درخشنده باقی می‌مانند.

خدمات ترمیم و کاشت ناخن در پرند

یکی از محبوب‌ترین خدمات آرایشگاه‌های زنانه، خدمات ناخن است که شامل پدیکور و مانیکور می‌شود. پدیکور به معنای اصلاح ناخن‌های پاست که باعث زیبایی و جلوگیری از رشد میکروب در پا می‌شود. مانیکور نیز به معنای آرایش ناخن‌های دست است که شامل سوهان‌کشی و گرفتن پوست‌های مرده ی اطراف ناخن می‌شود.

شنیون و بافت مو در پرند

شنیون یکی از مدل‌های رایج آرایش مو است که طی آن مو‌ها با سنجاق یا گیره در پشت سر جمع می‌شود و مدل‌های بسیار متنوعی دارد. برای انتخاب بهتر مدل‌های شینیون بهتر است از قبل این مدل ها را در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی جستجو و مدل دلخواه خود را پیدا کنید و از آرایشگر بخواهید آن مدل را روی مو‌های شما پیاده کند.

آرایشگاه‌های زنانه خدمات بافت مو را نیز با مدل‌های مختلف برای مشتریان خود ارائه می‌دهند. در واقع کیفیت بافت مو تا حد زیادی به مهارت شخصی که این کار را انجام می‌دهد، بستگی دارد.

اپیلاسیون در پرند

اپیلاسیون یکی از قدیمی‌ترین روش‌ های از بین بردن مو‌های زائد است که در بیشتر آرایشگاه‌های زنانه انجام می‌شود. در این روش از موم استفاده می‌شود و شما می‌توانید حدودا بین ۴ تا ۶ هفته از رویش دوباره موهای زائد خود خلاص شوید. اگر از این روش به صورت منظم و مکرر استفاده شود، کم کم موهای زائد شما شما کم پشت شده و پیاز آن ضعیف می‌شود. این کار در ارایشگاه زنانه و هم در سالن اپلاسیون در تهران انجام می‌شود.

گریم و میکاپ در پرند

میکاپ و گریم در واقع  پرهزینه‌ترین و تخصصی‌ترین خدمت آرایشگاه‌های زنانه است. در میکاپ آرایشگر با استفاده از رنگ‌ها به تغییراتی در صورت می‌پردازد، مثلاً از سایه چشم، مژه مصنوعی، رژگونه و رژ لب پررنگ و حجم دهنده استفاده می‌کند.

در حالی که گریم صورت به معنای به کار بردن تکنیک سایه روشن و برجسته کردن زیبایی های صورت است که شامل آرایش چشم، زیرسازی، کانتور و… می‌شود.

سایر خدماتی که آرایشگاه‌های زنانه به مشتریان خود ارائه می‌دهند، به شرح زیر است:

  • براشینگ مو
  • اکستنشن مو
  • کاشت، لیفت و اکستنشن مژه
  • میکروبیلدینگ
  • پاکسازی پوست
  • طراحی حنا یا تتوی موقت
اشتراک در
اطلاع از
guest
14 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
14
0
در نظرات این کسب و کار مشارکت کنیدx