جامع ترین سایت معرفی کسب و کار های شهر پرند

کترینگ و تهیه غذا ماهور

کترینگ و تهیه غذا ماهور رباط کریم

کترینگ ماهور

آگهی دهنده : مدیر سایت

دسته بندی :

تهیه غذا و کترینگ

شهر / محله :

شهرک صنعتی پرند

تلفن ثابت :

مدیریت :

خانم خلج

💬 توضیحات آگهی :

کترینگ ماهور با مدیریت جدید (خانم خلج) اقدام به تهیه غذا به صورت روزانه و در تنوع غذایی بالا، با بهترین مواد اولیه در محدوده رباطکریم و شهرک صنعتی پرند کرده است. دریافت رضایت مشتری برای این کترینگ بسیار حائز اهمیت بوده و همواره در تهیه غذا با بهترین کیفیت و تحویل به موقع در جهت جلب رضایت مشتریان محترم می کوشد.
این کترینگ آمادگی عقد قرارداد با شرکت های شهرک صنعتی پرند را به صورت روزانه در حجم وسیع جهت غذای مورد نیاز کارکنان آن مجموعه را دارد. کترینگ ماهور همیشه به تحویل غذای گرم و با کیفیت تعهد داشته و آن را در قرارداد با شرکت ها ذکر می کند که اگر یکی از کارکنان مجموعه و شرکت ها به هر دلیلی از غذای خود رضایت نداشت هزینه آن پرس غذا در فاکتور لحاظ نشود.
همچنین امکان حساب هزینه خدمات به صورت ماهانه و یکجا برای شرکت های شهرک صنعتی پرند که قرارداد تنظیم نموده اند نیز فراهم می باشد. برای دریافت غذای با کیفیت می توانید با کتیرینگ ماهور در تماس باشید.

موقعیت روی نقشه

منو غذای کترینگ ماهور :

منوی غذای کترینگ ماهور به شرح زیر است، دقت داشته باشید که نرخ غذای کارگری مبلغ 85.000 تومان می باشد و همچنین پرس غذا جهت میهمانان و یا مدیریت مجموعه که دارای حجم بیشتر غذا و دورچین می باشد برابر با 130.000 تومان می باشد. منوی غذای زیر جهت مدیریت تنظیم شده و همین لیست غذا جهت پرسنل کارکنان مجموعه 85.000 تومان در نظر گرفته شده است.

کترینگ و تهیه غذا ماهور
شما نیز می توانید کسب و کار خود را در سایت پرندیار ثبت کنید و با افزایش بازدید و جستجو راحت تر توسط بازدیدکنندگان از طریق گوگل و یا سایت پرندیار، کسب و کار خود را توسعه دهید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در نظرات این کسب و کار مشارکت کنیدx