جامع ترین سایت معرفی کسب و کار های شهر پرند

کاشت و اکستنشن مژه الهه حدادپور در پرند

کاشت و اکستنشن مژه الهه حدادپور

کاشت و اکستنشن مژه الهه حدادپور

آگهی دهنده : خانم حدادپور

دسته بندی :

آرایشی و بهداشتی زنانه

شهر / محله :

شهر پرند، فاز 2

مدیریت :

خانم الهه حدادپور

تلفن ثابت :

💬 توضیحات آگهی :

مژه ها در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارند. داشتن مژه های بلند و حالت دار یکی از دغدغه ی خانم ها است. مژه های بلند و پر پشت به چشم حالت میدهد و در زیبایی چهره نقش زیادی را ایفا میکند. همچنین داشتن مژه های بلند و پر حجم به چشم رنگ و روح می دهد. کاشت موقت مژه هم مانند اکستنشن نقش زیادی در زیبایی چشم ها دارد و امروزه طرفداری زیاد پیدا کرده است. کاشت مژه موقت مثل اکستنش نیست که به صورت تار به تار روی مژه ها قرار گیرد و از مژه های چند تایی استفاده میشود .کلیه خدمات کاشت و اکستنشن دائمی مژه، مراقبت اکستنشن مژه، شستشوی اکستنشن مژه، ریمو اکستنشن مژه و لیفت و لمینت مژه در سالن زیبایی الهه حدادپور انجام می پذیرد. مراجعه کنندگان محترم می توانند جهت دریافت نوبت قبلی تماس بگیرند.

نشانی :

پرند، میدان ایمان خیابان نور، بلوک 181 طبقه همکف واحد 3

موقعیت روی نقشه

دریافت نوبت از سالن زیبایی الهه حدادپور

برای دریافت خدمات سالن زیبایی الهه حدادپور با تعیین وقت قبلی مراجعه بفرمایید. از طریق تماس با شماره درج شده در آگهی می توانید نوبت قبلی دریافت کنید و بدون معطلی از خدمات سالن زیبایی بهره مند شوید.

شما نیز می توانید کسب و کار خود را در سایت پرندیار ثبت کنید و با افزایش بازدید و جستجو راحت تر توسط بازدیدکنندگان از طریق گوگل و یا سایت پرندیار، کسب و کار خود را توسعه دهید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در نظرات این کسب و کار مشارکت کنیدx