جامع ترین سایت معرفی کسب و کار های شهر پرند

مرکز تخصصی پیرسینگ و سوراخ کاری در پرند

پرند یار

پیرسینگ بدن در پرند

مراکز تخصصی پیرسینگ در پرند

پیرسینگ یا سوراخ کردن بدن یکی از عمل‌های زیبایی است که اخیرا در جامعه ما مد شده است. پیرسینگ انواع مختلفی دارد که از محبوب‌ترین آن می‌توان به پیرسینگ گوش، بینی، لب و ناف اشاره کرد. پیرسینگ عملی خطرناک است که نیاز به تجربه و تخصص کافی دارد. به همین جهت اگر با رعایت اصول بهداشتی و دقت کافی انجام نگیرد، احتمال بروز عفونت، حساسیت و سایر عوارض وجود دارد. عمل سوراخ کردن کار پیچیده‌ای بوده و نیازمند رعایت اصول بهداشتی است. به خصوص پیرسینگ چشم و نیپل پیرسینگ به دلیل جایگاهی که دارند از حساسیت ویژه‌ای برخوردار هستند. در قدم اول دقت کنید که تمامی وسایل به خوبی استریل شده باشند. اگر تجهیزات به درستی تمیز نباشند، امکان ایجاد و گسترش عفونت وجود دارد. در قدم بعدی دقت کنید که شخص از تفنگ‌های سوراخ کننده استفاده نکند، زیرا هم دقت در انجام عمل پایین خواهد آمد و هم نمی‌توان این تفنگ‌ها را به خوبی ضد عفونی کرد.
مراکز تخصصی پیرسینگ در پرند
مرکز رفع موهای زائد در پرند

بهترین مرکز تخصصی پیرسینگ در پرند

عمل پیرسینگ و هزینه آن در پرند

این عمل باید با وسایل و جواهرات استریل انجام شود تا از واردشدن باکتری و دیگر مواد خارجی به درون بدن جلوگیری شود. به خاطر داشته باشید که تمام سوراخ‌های جدید ترشحات سفید یا مایل به سفیدی را تولید می‌کنند که در اطراف سوراخ و روی جواهرات خشک می‌شوند. هزینه انجام این عمل به عوامل بسیاری مانند نوع آن و تجربه متخصص بستگی دارد. همچنین به خاطر داشته باشید که باید جواهرات یا محصولات مراقبتی نیز خریداری کنید. ما به شما توصیه می‌کنیم به دنبال ارزان‌ترین کلینیک نباشید؛ زیرا، اگر هزینه این عمل در کلینیکی بیشتر از دیگر کلینیک‌ها باشد، نشان‌دهنده این است که تجربه و مهارت متخصص بیشتر است و به‌تبع آن، خطر عوارض جانبی نیز کمتر خواهد بود.

پیرسینگ زبان

پیرسینگ زبان (Tongue Piercing) یکی دیگر از انواع پیرسینگ است که به تازگی مد شده است. در این روش بافت نرم داخل زبان به روش‌های متفاوت سوراخ شده و یک میله تزیینی از آن عبور داده می‌شود. سوراخ کردن زبان بسیار حساس و خطرناک است و معمولا عوارض جانبی زیادی به همراه دارد. به همین جهت برای پیرسینگ زبان باید به مراکز معتبر و بهداشتی مراجعه کنید.
خطر خفگی به دلیل جدا شدن شی زینتی، اختلال در حس چشایی، اختلال در بلع غذا، اختلال در عملکرد بزاق دهان و گوارش غذا، عفونت شدید زبان، آسیب به دندان و لثه و آبریزش بینی از عوارض شایع پیرسینگ زبان است. به علاوه احتمال ابتلا به بیماری‌های عفونی مثل هپاتیت B، هپاتیت C و عفونت آنژین لودویگ وجود دارد که نوعی بیماری عفونی خطرناک در ناحیه فک است. به همین دلیل معمولا پس از پیرسینگ زبان آنتی‌بیوتیک‌های قوی تجویز می‌شود.

پیرسینگ گوش

پیرسینگ گوش (Ear Piercing) یا سوراخ کردن گوش رایج‌ترین نوع پیرسینگ است. این عمل هزینه کمتری نسبت به سایر انواع پیرسینگ دارد و معمولا میزان درد و طول درمان در آن کمتر است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم اگر به پیرسینگ علاقه دارید، ترجیحا از مدل‌های ساده و کم‌خطر پیرسینگ گوش در بافت نرمه استفاده کنید. انواع پیرسینگ گوش عبارتند از:
پیرسینگ نرمه گوش: کم دردترین پیرسینگ گوش که در آن یک یا چند سوراخ روی نرمه ایجاد می‌شود. پیرسینگ در پهنای نرمه گوش: سوزن از یک طرف نرمه وارد و پس از عبور از پهنای نرمه، از طرف دیگر خارج می‌شود. پیرسینگ لاله گوش: سوراخ کردن گوش در قسمت لاله که دردناک‌تر از دو مورد قبل است. سوراخ کردن غضروف گوش: سوراخ کردن بخش‌های غضروفی گوش که انواع مختلفی مثل پیرسینگ تراگوس و پیرسینگ حلزونی گوش دارد. پیرسینگ هلیکس گوش: سوراخ کردن گوش در قسمت هلیکس (بخش خمیده گوش خارجی) که در مدل‌های مختلفی انجام می‌گیرد.

پیرسینگ ابرو

پیرسینگ ابرو (Eyebrow Piercing) یکی از انواع پیرسینگ سطحی پوست است. در این مدل یک سوزن به صورت عمودی از یک طرف بافت ابرو وارد شده و از سمت دیگر خارج می‌شود. سپس یک میله‌ی تزئینی منحنی شکل یا یک حلقه در این سوراخ قرار می‌گیرد. این پیرسینگ نسبت به سایر انواع پیرسینگ درد کمتری دارد ولی در این مدل نیز احتمال بروز عفونت زیاد است. به علاوه پس زدن حلقه یا جواهر مهمترین عارضه‌ی این مدل است. به همین دلیل لازم است که سوراخ کردن ابرو در یک عمق مناسب از پوست انجام شده و از یک جواهر با اندازه و جنس مناسب استفاده شود.

پیرسینگ ناف

پیرسینگ ناف (Navel Piercing) شاید دردناک‌ترین نوع پیرسینگ باشد که البته جذابیت و محبوبیت زیادی دارد. این نوع از پیرسینگ به تقلید از فرهنگ اقوام آفریقایی در اروپا رواج یافته و چند سالی است در ایران مد شده است. در این پیرسینگ معمولا در بافت لبه‌ی بالایی ناف سوراخی ایجاد شده و یک حلقه تزیینی از آن عبور داده می‌شود. این قسمت عصب‌های زیادی دارد و به همین جهت لازم است تا عمل سوراخ کردن ناف با دقت و مهارت بالایی صورت گیرد. به همین جهت اگر پیرسینگ ناف به درستی انجام نشود، درد زیادی به همراه دارد. طول درمان پیرسینگ ناف هم زیاد است و بین 6 ماه تا یک سال زمان می‌برد.

پیرسینگ بینی

پیرسینگ بینی (Nose Piercing) یا سوراخ کردن بینی طرفداران کمتری نسبت به پیرسینگ گوش دارد و البته پیچیده‌تر از سوراخ کردن گوش است. در پیرسینگ بینی ممکن است یکی یا هر دو پره‌ی بینی سوراخ شده و جواهرات کوچک یا حلقه‌ای ساده از آن آویزان شود. پیرسینگ بینی انواع دیگری هم دارد که نسبت به پیرسینگ پره بینی خطرناک‌تر هستند و معمولا ظاهر فرد را عجیب و غریب می‌کنند! به طور مثال در نوعی از پیرسینگ بینی سوراخی در بافت نرم تیغه میانی بینی ایجاد شده و حلقه‌ای به آن آویزان می‌شود. این نوع از سوراخ کردن بینی نیاز به تجربه و مهارت بیشتری دارد، زیرا ممکن است در حین عمل تیغه میانی بینی پاره شده و بافت بینی آسیب ببیند. برخی از انواع پیرسینگ بینی عبارت است از:
  • پیرسینگ پره بینی: سوراخ کردن پره بینی در سمت راست، چپ یا هر دو طرف
  • پیرسینگ سپتوم: ایجاد سوراخ در بافت میانی و غیرغضروفی بین دو سوراخ بینی
  • پیرسینگ پل: سوراخ کردن قسمت بالایی بینی بین چشم‌ها به شکل افقی یا عمودی
  • پیرسینگ ناسالانگ: ایجاد سه سوراخ در دو پره و قسمت میانی بینی در یک راستا و قرار دادن یک آویز میله‌ای

پیرسینگ لب

پیرسینگ لب (Lip Piercing) در دو نوع پیرسینگ لب دائمی و پیرسینگ لب موقت صورت می‌گیرد. در مدل موقت پوست سوراخ نمی‌شود و شی زینتی به کمک چسب مخصوص یا آهنربا روی پوست قرار می‌گیرد. در طرف مقابل در پیرسینگ لب دائمی بافت لب در نقاط مختلف سوراخ شده و حلقه یا نگین تزیینی از آن آویزان می‌شود. سوراخ کردن لب ممکن است در بالای لب، کنار لب یا لب پایینی (Labret) صورت گیرد.
پیرسینگ لب نسبت به پیرسینگ گوش و بینی کمتر رایج است و عوارض و خطرات بیشتری دارد. خونریزی یکی از شایع‌ترین عوارض پیرسینگ لب است. به علاوه به دلیل قرارگیری محل پیرسینگ در مجاورت دهان، احتمال عفونت در این پیرسینگ بسیار بالاست. آسیب به اعصاب، کلوئید یا گوشت اضافه، احساس خارش، آسیب به دندان و لثه و خطر ابتلا به بیماری‌های عفونی نظیر هپاتیت و ایدز از دیگر عوارض پیرسینگ لب است.

محل تبلیغ شما

مرکز پیرسینگ در پرند

پیرسینگ تیام

مرکز پیرسینگ در پرند

نظرات شما مهمه فراموش نشود

بهترین مراکز تخصصی پیرسینگ در پرند

پیرسینگ میکرودرمال چیست؟

درمال پیرسینگ یا پیرسینگ میکرودرمال (Microdermal Piercing) نوع خاصی از پیرسینگ است که به نام نگین کاری هم شناخته می‌شود. میکرودرمال معمولا در بخش‌های مسطح پوست مثل پشت گردن، کمر، مچ دست، سینه و بخش‌های صاف صورت انجام می‌شود. در این روش برخلاف سوراخ‌کاری معمولی، یک طرف پیرسینگ در زیر پوست قرار می‌گیرد و از بیرون دیده نمی‌شود. در واقع در میکرودرمال فقط نگین پیرسینگ قابل مشاهده است و به همین جهت به آن نگین‌کاری گفته می‌شود.
میکرودرمال به دو روش پانچ کردن و سوراخ کردن با سوزن انجام می‌گیرد. در روش پانچ پوست به کمک یک دستگاه خاص با عمق و اندازه مشخص سوراخ شده و نگین کاشته می‌شود. در روش دوم یک سوزن L شکل پوست را سوراخ کرده و در آن قرار می‌گیرد. سپس نگین پیرسینگ روی آن نصب می‌شود. پیرسینگ میکرودرمال نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. اگر پیرسینگ کار مهارت لازم برای این عمل را نداشته باشد، احتمال کشیده شدن پوست، بد قرار گرفتن پیرسینگ و حتی عفونت و درد وجود دارد.

پیرسینگ بدون سوراخ یا پیرسینگ فیک چیست؟

سوراخ کردن گوش، بینی یا سایر نقاط بدن ممکن است عوارض خطرناکی داشته باشد. به علاوه این سوراخ‌ها معمولا دائمی هستند و در بسیار از موارد در صورت پشیمانی راه برگشتی وجود ندارد! اگر نسبت به این مسائل نگران هستید، پیشنهاد می‌کنیم پیرسینگ موقت یا پیرسینگ بدون سوراخ را امتحان کنید. در این روش نیازی به سوراخ کردن بدن نیست. به جای این کار نگین تزئینی به کمک چسب مخصوص روی پوست نصب می‌شود. به این روش پیرسینگ چسبی گفته می‌شود. البته پیرسینگ موقت انواع دیگری مثل پیرسینگ مغناطیسی هم دارد که در آن نگین تزیینی به کمک آهنربا و بدون نیاز به سوراخ روی پوست قرار می‌گیرد. استفاده از پیرسینگ چسبی یا مغناطیسی برای گوش، پره بینی و لب متداول است و هیچ خطری برای شما ندارد.
در کنار این دو روش، برخی از حلقه‌های پیرسینگ هم وجود دارند که بدون نیاز به سوراخ کردن بدن نصب می‌شوند. در واقع روی این حلقه‌ها یک شیار وجود دارد که درون بینی یا گوش قرار می‌گیرد و مانع از افتادن حلقه می‌شود. این روش برای پیرسینگ سپتوم بینی، پیرسینگ لاله گوش یا پیرسینگ نرمه گوش مناسب است و هیچ عارضه‌ای ندارد. به این مدل در اصطلاح پیرسینگ فیک (مدل‌ها) گفته می‌شود. توصیه می‌کنیم به جای سوراخ کردن بینی یا گوش از این روش‌ها استفاده کنید.

عوارض پیرسینگ یا سوراخ کردن پوست چیست؟

پیرسینگ در بسیاری از موارد با پاره کردن مویرگ‌های خونی همراه است که یکی از شایع‌ترین عوارض پیرسینگ است. به علاوه کشیده شدن حلقه تزیینی بعد از پیرسینگ نیز ممکن است باعث خونریزی یا حتی در مواردی پارگی بافت شود. معمولا این عارضه در پیرسینگ بسیار شایع است و در مواردی ممکن است خطر عفونت را در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی به همزاه داشته باشد.

نشانی و اطلاعات تماس مراکز پیرسینگ در پرند

معرفی بهترین ها در پرندیار

نشانی و اطلاعات تماس مراکز اپیلاسیون و لیزر در پرند
شما نیز می توانید کسب و کار خود را در سایت پرندیار ثبت کنید و با افزایش بازدید و جستجو راحت تر توسط بازدیدکنندگان از طریق گوگل و یا سایت پرندیار، کسب و کار خود را توسعه دهید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در نظرات این کسب و کار مشارکت کنیدx