جامع ترین سایت معرفی کسب و کار های شهر پرند

مشاور املاک در پرند

پرند یار

معرفی بهترین املاک در شهر پرند

مشاور املاک در پرند

با توجه به پیشرفت روز افزون شهر پرند، کیفیت زندگی و امکانات رفاهی در آن نیز هر روزه بیشتر می شود. با افرایش جمعیت پرند متعاقباً تقاضا برای خرید و فروش ملاک نیز افزایش داشته و مراکز زیادی به منظور این کار در شهر پرند تأسیس شده اند. افزایش چشم گیر املاک در شهر پرند که به خرید و فروش واحد های مسکونی و تجاری می پردازند نشان از حجم بالای معاملات ملکی در این شهر است. در میان انبوه مشاورین املاک که هنگام انتخاب و خرید و فروش پیش رو داریم باید با داشتن اطلاعات و دقت کافی بتوانیم مشاورین دلسوز و کاربلد را انتخاب کنیم. همانطور که می دانید ملک های نوساز همواره بر ملک های قدیمی ارجعیت دارند. بنابراین بهتر است از مشاورین املاک تقاضا کنیم ملک هایی با سال ساخت کمتر را هنگام مشاوره خرید اولویت قرار دهند.
مشاور املاک در پرند
تصاویر شهر پرند

آینده سرمایه گذاری ملک در شهر پرند

معرفی شهر پرند

شهر پرند یکی از شهر های تازه تأسیس نزدیک تهران می باشد که به تازگی مترو شهر پرند نیز در آن افتتاح شده است. افزایش جمعیت شهر تهران و همچنین رشد قیمت ها منجر شده تا افراد زیادی شهر پرند را از بین دیگر شهر های حومه ای به عنوان جایگذین در نظر بگیرند. شهر پرند علاوه بر خانه های شخصی ساز و ویلایی، ساختمان های آپارتمانی که توسط شرکت عمران و یا شخصی ساز ها بنا شده است را در خود از فاز 0 تا 7 جای داده است. در سال های گذشته واحد هایی با عنوان مسکن مهر با قیمت بسیار مناسب به متقاضیان فروخته شد. مسکن های مهر نشین امکانات رفاهی را دارا بوده و با متراژ های مختلف در اختیار خریداران قرار می گیرند. شهر پرند در جنوب غربی تهران واقع شده است و از مزیت های شهر پرند، وجود فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزادراه تهران قم و تهران ساوه است که باعث اسکان بیشتر جمعیت در پرند شده است. یکی دیگر از مزایای شهر پرند آب و هوای آن می باشد. این شهر به علت داشتن جمعیت کمتر طی فصل های سرد و آلوده سال هوای تمیز تری نسبت به تهران و سایر شهر های حومه دارد. بنابراین افراد حساس و دارای بیماری های زمینه ای می توانند برای بالا بردن کیفیت زندگی این شهر را انتخاب کنند. لازم به ذکر است که رطوبت و در نتیجه میزان بارندگی در این شهر از تهران کمتر است اما تا حد زیادی تحت تاثیر آب و هوای تهران نیز قرار دارد.

خرید و فروش املاک در پرند

یکی از گزینه های پیش روی مشتریان هنگام خرید انتخاب واحد های مسکن مهر است چرا که به راحتی خرید و فروش می شوند و سرمایه نقد محسوب می شوند. افرادی که موفق به ثبت نام اولیه برای خرید مسکن مهر و یا مسکن ملی نشده باشند می توانند واحد های آماده را از مالک خریداری کنند. سازه های این واحد ها بستگی به پروژه و پیمانکار ساخت دارد. در کل متراژ و نقشه داخلی مسکن مهر پرند زیر نظر شرکت عمران و مهندسان باتجربه طراحی و ساخته شده است. بنابراین برای افرادی که بودجه محدود جهت خرید مسکن دارند می تواند بهترین گذینه باشد. در بین مسکن های مهر پرند برخی تحت عنوان خام شناخته می شوند که خریدار می تواند طبق سلیقه خود کابینت و یا سایر اقلام مورد نیاز را نصب کند که در این حالت قیمت آپارتمان خام به هنگام خرید پایین تر است.

مشاور املاک پرند فاز 2

فاز 2 شهر پرند قدمتی به طول 20 سال دارد که برچسب مهر بر ساختمان های آن نبوده و اکثراً دارای سند می باشند بخش وسیع ساخت آپارتمان در این فاز مربوط به پروژه های جعفریه می باشد. سال ۱۳۸۳ شرکت تعاونی وزارت دفاع اقدام به طراحی و ساخت این فاز کرده است. در فاز 2 شهر پرند تمامی امکانات رفاهی و مجتمع های تجاری و تفریحی و پارک ها در تعداد و کیفیت مناسب ساخته شده است همچنین تنها استخر پرند در این فاز است. وسعت این فاز حدود 183 هزار هکتار می باشد و دومین فاز بزرگ پرند محسوب می شود. این وسعت به خوبی امکان اجرای پروژه های متعدد را در خود فراهم کرده است. به طوری تقریبی فاز ۲ شهر پرند می تواند گنجایش جمعیتی در حدود ۳۵ هزار نفر را داشته باشد. از نظر قیمتی فاز 2 دارای قیمت مناسبی نسبت به فاز های قبل از خود می باشد. عوامل مختلفی روی قیمت خانه های این فاز 2 پرند تأثیر گذار است مانند متراژ و سال ساخت که از مهم ترین موارد های تأثیر گذار روی قیمت واحد ها می باشد. واحد های ۷۰ متری قیمتی در حدود 1.400.000.000 تومان تا 1.700.000.000 تومان دارند. این در حالی است که قیمت خانه های ۱۰۰ الی ۲۰۰ متری به ۲ الی 4 میلیارد تومان در فاز 2 می رسد.

مشاور املاک پرند فاز 4

املاک مسکونی واقع در فاز 4 پرند بیشتر به مسکن مهر تعلق دارند اما لازم به ذکر است که در میان ساختمان های فاز 4 پرند می توانیم شاهد پروژه های شخصی ساز نیز باشیم. شرکت عمران با توجه وسعت بالا این فاز و آینده پر جمعیت آن توجه زیادی به ساخت مراکز تفریحی، رفاهی و خداماتی دارد که برخی در دست تأسیس می باشند.
فاز 4 پرند  مراکز آموزشی و ورزشی و یا مراکز درمانی مجهز (مانند درمانگاه سلام) را در خود جای داده است. در ابتدای تأسیس و شروع کار مسکن مهر‌ در فاز 4 واحد های این فاز با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسیدند. امروزه نیز با وجود افزایش قیمت ملک می توانید واحد های مسکن مهر این فاز را با قیمتی مناسب خریداری کنید.کوچه ها و خیابان های فاز ۴ پرند نام های جذاب و زیبایی دارند که البته وضعیت آسفالت آن ها در برخی نقاط همچنان کامل نشده است و شرکت عمران می بایست در این زمینه اقدام کند. یکی از زیبا ترین و البته بزرگ ترین بوستان های پرند نیز در فاز 4 واقع شده است که نام آن بوستان مشاهیر می باشد که یکی از مکان های تفریحی فاز ۴ محسوب می شود و برای ساکنین این منطقه نیز بسیار محبوب واقع شده است.
یکی از مزایای زندگی در این فاز وسعت بالا و آب و هوای مناسب آن می باشد. اما لازم به ذکر است که برخی آپارتمان های آن به دلیل نداشتن آسانسور متقاضی چندانی ندارند. با وجود تمامی معایب و مزایای ذکر شده متقاضیان می توانند با داشتن 1.500.000.000 تومان در این فاز صاحب خانه بشوند. وجود خانه های ویلایی شخصی ساز نیز یکی دیگر از گزینه های پیش روی متقاضیان برای خرید یا اجاره خانه با قیمت بالاتر در این فاز می باشد.

مشاور املاک پرند فاز 5

فاز 5 پرند بیشترین واحد های مسکونی مهر را در خود جای داده است که تحت عنوان ساختمان های کوزو 15 طبقه شناخته می شوند. این خانه ها از نقشه های تقریبا یکسانی پیروی می کنند و شرکت ترکیه ای کوزو آن را مهندسی و اجرا کرده است. فقط بازسازی آن ها طبق سلیقه مالک می تواند متفاوت باشد. متراژ واحد های این فاز نیز متفاوت بوده و مناسب اسکان خانوار هایی با تعداد کم و یا زیاد می باشد.
ساختمان های کوزو با حرف A یک خواب و با حرف B دو خواب و با حرف C سه خواب می باشند قدیمی ترین منطقه فاز ۵ شهرک آفتاب نام دارد و بافت نسبتا قدیمی تری دارد. از نظر وسعت می توان این فاز را یکی از وسیع ترین فاز های پرند در نظر گرفت. وسعت فاز ۵ پرند به سی هزار هکتار می رسد. در نتیجه جمعیت قابل توجهی امکان اسکان در این فاز را دارند. طبق آخرین برآورد ها حدود ۱3۰ هزار واحد در این فاز ساخته می شود که با قیمت های بسیار مناسب نسبت به دیگر فاز ها به فروش می رسد.
یکی از تفاوت های این فاز با فاز ۴ نام گذاری خیابان ها و کوچه ها می باشد. محله های این فاز با نام سوره های قرآن نام گذاری شده اند. این در حالی است که نام خیابان ها در فاز ۴ اکثر محله ها از ماه های شمسی و قمری و هجری و رویداد ها و مناسبت ها انتخاب شده است.

مشاور املاک پرند فاز 6

فاز ۶ شهر پرند یکی دیگر از فاز های پرند می باشد که بیشتر روی ساخت مسکن مهر متمرکز دارد. اکثر ساختمان های فاز 6 دارای شکل یکسان هستند و شرکت ترکیه کوزو طراحی و نظارت بر ساخت ساختمان های 15 طبقه را انجام داده است. فاز 6 پرند با اصلاح معضلات فاز 5 با بافت شهری جدیدتر، ظاهر نوساز خود را حفظ کرده و برای ساکنان جز فاز های محبوب با قیمت مناسب به شمار می رود. یکی از مزایای خانه های این فاز، احاطه به کل منطقه پرند می باشد که از نظر سطح ارتفاع بالاترین نقطه پرند را دارد و به همین علت خانه های آن دید کاملی به سایر بخش های پرند دارند.
آب و هوای فاز ۶ نسبت به سایر فاز ها خنک تر می باشد که این امر به علت ارتفاع بیشتر آن رخ داده است. مساحت و وسعت فاز ۶ پرند در حدود 1700 هکتار برآورد شده است. در این منطقه وسیع حدود 4200 واحد ساخته شده است که جمعیت زیادی را در خود جای می دهد.
مراکز رفاهی و وجود پمپ بنزین و ارائه خدمات مایحتاج روزانه نزدیک در این فاز از جمله مزایای آن می باشد. همچنین مهندسان در حال ساخت راه ارتباطی از این فاز به جاده ملارد و منتهی به کرج هستند که در آینده باعث رشد قیمت های فاز 6 پرند خواهد شد. تمامی این موارد در کنار نقشه کشی زیبای واحد های املاک فاز ۶ که توسط شرکت های ترکیه ای کوزو طراحی شده است باعث جذب مشتری برای خرید و اجاره خانه شده است.

پروژه های مسکن مهر و مسکن ملی پرند

مسکن مهر و مسکن ملی یکی از بهترین اقدامات دولت در شهر هایی مانند پردیس و پرند بوده که باعث خانه دار شدن بسیاری از خانوار اجاره نشین ایرانی شده است. از نظر مقایسه ای شهر پرند به علت داشتن آب و هوای معتدل تر و تمیز تر نسبت به پردیس گزینه مناسب تری به شمار می رود. ساختمان های پرند به دو دسته شخصی ساز و املاک مسکن مهر تقسیم می شوند.
مسکن مهر توسط دولت و پیمانکار های دولتی طراحی و ساخته می شوند که به علت دارا بودن وام خرید قیمت واحد ها در ابتدای خرید و ثبت نام بسیار مناسب می باشند.
افرادی که نتوانسته اند ثبت نام مسکن مهر انجام دهند و یا شرایط ثبت نام را ندارند می توانند امتیاز مسکن مهر را از مالک خریداری کنند که در این صورت قیمت آن بیشتر خواهد بود. واحد های مسکن مهر متراژ بالایی داشته و معمولا دو خواب یا سه خواب هستند. متراژ بالا در کنار طراحی و نقشه زیبا و منحصر به فرد این خانه ها موجب جلب توجه عده بسیاری گردیده است.

خرید امتیاز مسکن مهر و ملی

شهر پرند یکی از معروف ترین شهر های اطراف تهران است که به چند علت توانسته به عنوان محل سکونت افراد بسیاری انتخاب شود. در این شهر با وجود قیمت مناسب واحد های تجاری و مسکونی نسبت به کلان شهر تهران، امکانات رفاهی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارند. ساخت مجتمع های تجاری و تفریحی بزرگ مانند مجتمع پرند مال و های سی و ایجاد فضای سبز گسترده از جمله عواملی است که به جذب ساکنین کمک زیادی کرده است. ساختمان های مسکونی به گونه ای ساخته شده اند که هر واحد و هر ملک بتواند تقریبا به تمامی خدمات رفاهی دسترسی کامل داشته باشد. علاوه بر این مجتمع های آموزشی نظیر مدرسه، دانشگاه آزاد پرند، آموزشگاه علمی کاربردی در تمامی مقاطع و آموزشگاه تدریس زبان ساخته شده اند که یکی از نقاط قوت این شهر برای زندگی می باشد. از دیگر امکانات مناسب این شهر داشتن مراکز درمانی متعدد و مجهز است. کلینیک ها و مراکز درمانی پرند تقریبا نوساز بوده و تمامی تجهیزات لازم نظیر دستگاه ها و لوازم پزشکی را دارا هستند. امنیت این شهر نیز یکی دیگر از مزایای آن است. وجود کلانتری و پایگاه های امنیتی موجب شده تا تمامی فاز های پرند بتوانند در امنیت و آرامش زندگی کنند.

مشاور املاک نیکان

معرفی مشاور املاک برتر

مشاور املاک ماهان

معرفی مشاور املاک برتر

مشاوره تخصصی املاک در پرند

معرفی بهترین مشاورین املاک پرند

معرفی بهترین ها در پرندیار

دنبال مشاور املاک در پرند هستی؟

نشانی و اطلاعات تماس دفتر املاک در پرند

معرفی بهترین ها در پرندیار

مشاور املاک فاز 0 پرند

معرفی پیشینه ای از تأسیس فاز صفر شهر پرند

اين طرح، در سال 1382 تهيه شده و 70 هکتار از اراضي شهر جديد پرند را در بر گرفته است. تراکم ساختماني پايين، تلفيق بنا و فضاي سبز ابعاد بزرگ تفکيک زمين از ويژگيهاي طرح فوق محسوب مي شود.
نام محله و خيابانها از اسامي مراکز تاريخي انتخاب شده و سعي شده در نامگذاري اسامي معابر در هر ناحيه از هويت مستقل و واحدي تبعيت گردد. بر اساس طرح فوق اين فاز ، داراي 5 مرکز آموزشي، مجتمع بزرگ فرهنگي، مجتمع بزرگ درماني، مجتمع بزرگ ورزشي، دو بوستان بزرگ، 8 مرکز تجاري و داراي7 محله مسكوني مي باشد.
مشاور املاک فاز 0 پرند

معرفی پروژه های فاز 0 پرند :

” پاسارگارد، کلیبر، سی و سه پل، نقش جهان، آپادانا، جام جم، تخت جمشید “

وسعت فاز صفر 70 هکتار است و بر اساس ضوابط و مقررات ساختماني ارائه شده، تراکم ساختماني حداکثر 300 % مساحت قطعه و احداث بنا در 50 %  آن بخش قطعه که دسترسي به معبر داشته باشد مجاز شمرده مي شود.

تعدادی از پروژه های اجرا شده در فاز صفر :

” 310 واحدی هواپیمائی، 552 واحدی شرکت کیسون، 500 واحدی تعاونی جعفریه، 206 واحد شرکت گرانیت پی، 140 واحدی هوا نیروز، 45 واحد شرکت نفت، 30 واحد دانشگاه شریعتی، 38 واحد بنیاد حفظ آثار، 180 واحد شهرداری تهران، 89 واحد بانک ملی، 940 واحدی بنیاد جانبازان، مسکن ملی

پروژه قرارگاه امام،حسن و کمیته امداد در ورودی پرند پشت پارک هسته ای ( از پروژه های مسکن ملی پرند) “

 

پروژه جعفریه فاز 0 پرند
پروژه جعفریه فار 0 پرند
نمای بیرون پروژه جعفریه فاز 0 پرند
نمای داخل پروژه جعفریه فاز 0 پرند
پروژه کیسون فاز صفر پرند
پروژه کیسون فاز 0 پرند
ورودی پارکینگ پروژه کیسون فاز 0 پرند
ورودی پارکینگ پروژه کیسون فاز 0 پرند
فضای سبز پروژه کیسون فاز 0 پرند
فضای سبز پروژه کیسون فاز 0 پرند
پروژه هواپیمایی جنوبی فاز 0 پرند
پروژه هواپیمایی جنوبی فاز 0 پرند
پروژه هواپیمایی شمالی فاز 0 پرند
پروژه هواپیمایی شمالی فاز 0 پرند
نمای شب پروژه هواپیمایی فاز 0 پرند
نمای بیرون پروژه هواپیمایی فاز 0 پرند
ساختمان مدیران فاز 0 پرند
ساختمان مدیران فاز 0 پرند
لابی ساختمان مدیران فاز 0 پرند
لابی مدیران فاز 0 پرند
راه رو ساختمان مدیران فاز 0 پرند
راه رو مدیران فاز 0 پرند
پارکینگ ساختمان مدیران فاز 0 پرند
پارکینگ مدیران فاز 0 پرند
داخل ساختمان مدیران فاز 0 پرند
نمای داخل مدیران فاز 0 پرند

مشاور املاک فاز 1 پرند

معرفی پیشینه ای از تأسیس فاز یک شهر پرند
اين طرح، در سال 1369 تهيه شده و 110 هکتار از اراضي شهر جديد پرند را در بر گرفته است. در ابتدا با هدف تأمين مسکن کارکنان شهر و بخشي از کارکنان فرودگاه بين المللي امام آغاز گرديد و بر اساس پيش بينی هاي انجام شده 15000  نفر را در خود جاي خواهد داد. کل اين فاز داراي طرحی يکسان بوده و موقعيت مرکز محله به صورت مرکز هندسی محدوده پيش بينی شده است و کاربري های خدماتي مورد نياز در آن ديده شده است. ارتباط شبکه  حمل و نقل با داخل فاز 1 به گونه ای طراحي شده که از ورود وسایل نقليه  غير محلی جلوگيری شود و شرايط مناسبی برای اجراي آرام سازی ترافيک به وجود آيد.
مشاور املاک فاز 1 پرند

معرفی پروژه های فاز 1 پرند :

به جهت نزديک بودن اين منطقه به ارتفاعات شهر سعي شده نام محله و خيابانها از بلندترين قله هاي ايران و نام خيابانهاي اصلي آن ازنام دو رشته کوه بزرگ ايران به نام زاگرس و البرز انتخاب شود. بر اساس طرح فوق فاز1 داراي 4 بوستان بزرگ، 19 مرکز اداري، خدماتي و آموزشي، 33 مرکز تجاري و 19 محله با نامهاي زير مي باشد:

” 5 مرکزآموزشی اعم از دبستان، مهد کودک، راهنمايی و دبيرستان، دو باب مسجد، خانه فرهنگ، شورای حل اختلاف، مرکز اورژانس و 2 مرکز بهداشتی و درمانی، سايت ورزشی، مجموعه رستوران سرزمین رویا، رستوران شاندیز، کلانتری17، مرکز بسيج، ايستگاه آتش نشانی

پروژه بنیاد فاز 1 پرند
پروژه بنیاد و تکسار فاز 1 پرند
نمای بیرون پروژه بنیاد فاز 1 پرند
نمای بیرون پروژه بنیاد فاز 1 پرند
داخل ساختمان بنیاد فاز 1 پرند
داخل ساختمان بنیاد فاز 1 پرند
پروژه شقایق فاز 1 پرند
پروژه شقایق فاز 1 پرند
پروژه پرنیان فاز 1 پرند
پروژه پرنیان فاز 1 پرند
داخل ساختمان بنیاد فاز 1 پرند

مشاور املاک فاز 2 پرند

معرفی پیشینه ای از تأسیس فاز دو شهر پرند
اين طرح در سال 1383 توسط شرکت تعاوني کارکنان وزارت دفاع (جعفريه) تهيه شده و داراي 173 هکتار وسعت مي باشد و براي حدود  35000 نفر طراحي شده است. اجراي ديوار دوجداره، شيشه هاي دوجداره جهت عايق حرارتي وصوتي، اجراي لوله هاي آب جداگانه شرب و غير شرب، استفاده از لوله هاي پنج لايه جهت مصرف بهينه و جلوگيري از اتلاف انرژي يکي از مهمترين اقدامات انجام داده شده توسط اين تعاوني در اين فاز مي باشد. يکي ديگر از نکات مهم فار2 تنوع گونه هاي مسکوني مي باشد که درآن به سلايق مختلف اعضا پاسخ داده شده است. اجراي بيش از 30 تيپ ويلائي و 8 تيپ مشاعي و 8 تيپ واحد آپارتماني 3 تا 12 طبقه در متراژ و نماهای متفاوت، ضمن پاسخ گويي به نياز اعضاء سيماي زيبائي در شهر به وجود آورده است. سعي شده نام محله و خيابانهاي فاز2 از گلهاي زيباي ايراني انتخاب شود.
مشاور املاک فاز 2 پرند

معرفی پروژه های فاز 2 پرند :

به جهت نزديک بودن اين منطقه به ارتفاعات شهر سعي شده نام محله و خيابانها از بلندترين قله هاي ايران و نام خيابانهاي اصلي آن ازنام دو رشته کوه بزرگ ايران به نام زاگرس و البرز انتخاب شود. بر اساس طرح فوق فاز1 داراي 4 بوستان بزرگ، 19 مرکز اداري، خدماتي و آموزشي، 33 مرکز تجاري و 19 محله با نامهاي زير مي باشد:
 

مرکز آموزشي اعم از دبستان ، مهد کودک ،راهنمايي و دبيرستان، شرکت عمران پرند، مرکز اداری و تجاری شهر با حدود 1200 ملک تجاری و اداری

خانه فرهنگ، نگارخانه، کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان، مرکز مخابرات، دانشگاه پيام نور، ساختمان شماره 2 دانشگاه آزاد اسلامي، مرکز بهداشتي و درماني مهر، ساختمان پزشکان، رستوران، کتابخانه، مجتمع بزرگ تفريحي ، ورزشي، 15 مرکز تجاري محلی، دریاچه مصنوعی

پارک ها و بوستان های فاز 2 :

بوستان فدک : اين بوستان با مساحت 6/1 هکتار بزرگترين بوستان در شرق فاز2 محسوب ميشود. فضاي سبز، امکانات بازي و تفريح از جمله موارد در نظر گرفته شده در اينبوستان است. بوستان پرديسان : اين بوستان با مساحت 7170 متر مربع يکي از بزرگترين بوستانهاي شمال فاز 2 شهر محسوب مي شود. فضاي سبز در کنار مسجد جامع و مراکز مختلف خريد، اين منطقه را به منطقه اي پر جنب و جوش تبديل خواهد نمود. بوستان بهشت : اين بوستان با مساحت 3/1 هکتار مي تواند در کنار ميدان بهشت و چهار باغ گلستان فضاي مطلوب و آرامش بخشي براي زندگي و کار در مرکز فاز2 فراهم نمايد. بوستان سرو: بوستان سرو با مساحت 4495 متر مربع شمالي ترين بوستان فاز2 مي باشد. اين بوستان از بلوار علامه مطهري شروع و تا ابتداي بوستان پرديسان امتداد يافته است.فضاي سبز، امکانات بازي و تفريح از جمله موارد در نظر گرفته شده در اين بوستان است. بوستان لاله : بوستان لاله با مساحت 7/1 هکتار در جنوبي ترين نقطه فاز2 واقع شده است.اين بوستان در کنار بوستانهاي اقاقيا و آزاليا با امتداد از بلوار شهيد چمران وبلوار جمهوري اسلامي توانسته ميزان فضاي سبز جنوب فاز 2 را افزايش دهد و فضاي مناسب براي شهروندان فراهم نمايد. بوستان تندرستی : بوستان تندرستي با مساحت 4113 متر مربع در مرکز فاز 2واقع شده است. اين بوستان در کنار دو مرکز آموزشي دانشگاه پيام نور و دو مدرسه شهيد بهشتي و علامه جعفري فضاي مناسبي براي دانشجويان و دانش آموزان فراهم نموده است.
نمای داخل باغ ویلا فاز 2 پرند
باغ ویلا فاز 2 پرند
حیاط باغ ویلا فاز 2 پرند
حیاط باغ ویلا فاز 2 پرند
برج ساحلی فاز 2 پرند
برج ساحلی فاز 2 پرند
شخص ساز 145 متری فاز 2 پرند
شخص ساز 145 متری فاز 2 پرند
شخصی ساز 128 متری فاز 2 پرند
شخصی ساز 128 متری فاز 2 پرند
پروژه جعفریه 87 متری فاز 2 پرند
پروژه جعفریه 87 متری فاز 2 پرند
پروژه جعفریه 75 متری فاز 2 پرند
پروژه جعفریه 75 متری فاز 2 پرند
پروژه جعفریه 55 متری فاز 2 پرند
پروژه جعفریه 55 متری فاز 2 پرند

مشاور املاک فاز 3 پرند

معرفی پیشینه ای از تأسیس فاز سه شهر پرند
اين طرح در سال 1383 تهيه شده و توسط شرکت های انبوه ساز و تعاونی ها من جمله شرکت تعاوني ناصرين و شرکت کارکنان فرودگاه با وسعتي در حدود 250 هکتار در دست ساخت مي باشد. اين فاز براي اسکان 30/000 نفر طراحی گرديده است. از ديد طراحان اين پروژه توزيع تراکم مسکوني نيز به گونه اي انجام گرفته است که ايجاد هارمونی مناسب و با معنی از قرارگيری بناهای با تراکم مختلف و ارتباط مناسب آنها با فضاهای باز شهری و مراکز خدماتی شرايط شکل گيری فرم شهری مناسبی را فراهم سازند. توزيع خدمات به گونه ای انجام گرفته است که هر محله اي دارای يک مرکز بوده که خدمات اصلی مورد نياز و دو زير محله با خدمات محدودتر در حد دبستان و واحدهای تجاری کوچک را در خود جای داده باشد.
مشاور املاک فاز 3 پرند

معرفی پروژه های فاز 3 پرند :

بزرگترین بوستان و فضای سبز در فاز 3 شهر پرند واقع شده است و همچنین دو مجتمع پرندمال و های سی

 

مرکز آموزشي اعم از دبستان ، مهد کودک ،راهنمايي و دبيرستان، شرکت عمران پرند، مرکز اداری و تجاری شهر با حدود 1200 ملک تجاری و اداری

خانه فرهنگ، نگارخانه، کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان، مرکز مخابرات، دانشگاه پيام نور، ساختمان شماره 2 دانشگاه آزاد اسلامي، مرکز بهداشتي و درماني مهر، ساختمان پزشکان، رستوران، کتابخانه، مجتمع بزرگ تفريحي ، ورزشي، 15 مرکز تجاري محلی، دریاچه مصنوعی

پارک ها و بوستان های فاز 3 :

بوستان فدک : اين بوستان با مساحت 6/1 هکتار بزرگترين بوستان در شرق فاز 2 محسوب مي شود. فضاي سبز، امکانات بازي و تفريح از جمله موارد در نظر گرفته شده در اينبوستان است.
بوستان پرديسان : اين بوستان با مساحت 7170 متر مربع يکي از بزرگترين بوستانهاي شمال فاز 2 شهر محسوب مي شود. فضاي سبز در کنار مسجد جامع و مراکز مختلف خريد، اين منطقه را به منطقه اي پر جنب و جوش تبديل خواهد نمود.
بوستان بهشت : اين بوستان با مساحت 3/1 هکتار مي تواند در کنار ميدان بهشت و چهار باغ گلستان فضاي مطلوب و آرامش بخشي براي زندگي و کار در مرکز فاز2 فراهم نمايد.
بوستان سرو: بوستان سرو با مساحت 4495 متر مربع شمالي ترين بوستان فاز2 مي باشد. اين بوستان از بلوار علامه مطهري شروع و تا ابتداي بوستان پرديسان امتداد يافته است.فضاي سبز، امکانات بازي و تفريح از جمله موارد در نظر گرفته شده در اين بوستان است.
بوستان لاله : بوستان لاله با مساحت 7/1 هکتار در جنوبي ترين نقطه فاز2 واقع شده است.اين بوستان در کنار بوستانهاي اقاقيا و آزاليا با امتداد از بلوار شهيد چمران وبلوار جمهوري اسلامي توانسته ميزان فضاي سبز جنوب فاز 2 را افزايش دهد و فضاي مناسب براي شهروندان فراهم نمايد.
بوستان تندرستی : بوستان تندرستي با مساحت 4113 متر مربع در مرکز فاز 2واقع شده است. اين بوستان در کنار دو مرکز آموزشي دانشگاه پيام نور و دو مدرسه شهيد بهشتي و علامه جعفري فضاي مناسبي براي دانشجويان و دانش آموزان فراهم نموده است.
پروژه 4000 واحدی هواپیمایی فاز 3 پرند
پروژه 4000 واحدی هواپیمایی فاز 3 پرند
آپارتمان 127 متری فاز 2 پرند
آپارتمان 127 متری فاز 3 پرند
ساختمان 330 متری فاز 2 پرند
ساختمان 330 متری در فاز 3 پرند
آپارتمان 100 متری فاز 2 پرند
آپارتمان 100 متری فاز 2 پرند
آپارتمان 105 متری فاز 2 پرند
آپارتمان 105 متری فاز 2 پرند
پروژه مسکن مهر مپسا 3 فاز 3 پرند

مشاور املاک فاز 4 پرند

معرفی پیشینه ای از تأسیس فاز چهار شهر پرند
مساحت فاز 4 در حدود 303 هکتار می باشد و در مجموع در این فاز 15620 واحد مسکن مهر ساخته خواهد شد  . برای فاز 4 با توجه به این تعداد آپارتمان حدود 65000 نفر جمعیت پیش بینی شده است . فاز 4 پرند پروژه های مختلفی را در خود جای داده است و اکثراً ساختمان های مربوط به مسکن مهر زیر نظر شرکت عمران می باشند. بزرگ ترین بوستان شهر پرند و همچنین شرکت عمران پرند و ساختمان جدید شهرداردی در فاز 4 شهر پرند ساخته شده است. فاز 4 شهر پرند به بخش شمالی و جنوبی تقسیم می شود که نظر امکانات ناحیه شمالی بیشتر و همچنین ساکنین آن بیشتر می باشد. فاز 4 شامل پروژه های مختلفی می باشد که در ادامه به آن ها اساره می کنیم.
مشاور املاک فاز 4 پرند

معرفی پروژه های فاز 4 پرند :

از جمله امکانات رفاهی و تفریحی فاز 2 می توان به بوستان مشاهیر که برگ ترین بوستان پرند است اشاره کرد. امکانات رفاهی در این فاز کامل می باشد و آینده آن با توجه به قرار گرفتن شهرداری و شرکت عمران در آن می توان روشن متصور شد. هم اکنون نصف جمعیت پیش بینی شده برای فاز 4 در آن ساکن شده است و در آینده شاهد ساخت مجتمع های بزرگ تجاری مسکونی در آن خواهیم بود. انواع ملک های سند دار و بی سند در این فاز خرید و فروش می شود که با انتخاب یک املاک معتبر با جواز کسب می توانید مشاوره در خرید و یا فروش خود دریافت کنید.

برخی از پزوژه های واقع در فاز 4 پرند :

برخی از پروژه های معرف فاز 4 عبارت ان است از : سامان گذر ، منصف اندیشان ، ظفر آرمه ، سازه گران فردا ، توان آزما ، پارسوماش ، میثم نهاجا ، زنبه ، احجام ، وثوق ساخت ، آذر گستر میانه ، ساروچ دالاهو ، چم تهران ، کارکنان کرایه اتومبیل اسلامشهر ، پاه ، اجرا گستر آریا ، ایتوک ، کارکنان شیشه و گاز شوکا ، میهن آرا ، موسسات مطالعاتی و تحقیقاتی ، نگین جنوب ، سازه گران فردا ، تیرک بنا الوند ، شاهد ، رجایی ، امتداد ایده برتر ، اینن طرح ایستا ، مهر تربیت بدنی ، حقیقت برتر ، سیترک بنا الوند ، اورین سازه مهر ، سازه گستر ثانی ، صابرین ، برق منطقه 19 شمیرانات ، مهر کارکنان صدا و سیما ، مهر 7 منطقه 5 ، صنایع آموزشی ، سازندگی آجا ، آموزشگاه های پیرایش ، مهر برهان ، مهر6 منطقه 8 ، چراغ دانش ، مهر 6 منطقه 4 القدیر ، مهر 7 منطقه 14 ، کارکنان مشاهیر ، بازنشستگان سازمان بازنشستگی کشوری ، مهر کارکنان بازنشستگی کشوری ، آباد گران میلاد ، سدید ریخته گر ، پروفیل سعید ، بیمارستان ساسان ، کارکنان هواشناسی ، لامیران ، بنیاد رودکی ، پلاستو فوم ، کارکنان وزارت صنایع و معادن ، کارکنان شرکت عمران پرند ، امور مالیاتی ، کارکنان ایتوک ایران ، تعاونی مسکن معونت غذا و دارو ، گروه صنعتی اکباتان ، ایران خودرو دیزل ، پدافند هوایی ، امتداد ایده برتر ، ذوب فلزات ، لاستیک البرز ، سازمان برنامه و بودجه ، نیروگاه کلان ، کارکنان ارابه گشت ، ابنیه گستر عالی ساز ، پونک این پارس ، تک ایستا جنوب ، تکسام ، بنیاد

پروژه میثم نهاجا فاز 4 پرند
پروژه شهر ری فاز 4 پرند
پروژه شهر ری فاز 4 پرند
پروژه امور مالیاتی فاز 4 پرند
پروژه امور مالیاتی فاز 4 پرند
پروژه 75 متری کوروش فاز 4 پرند
پروژه 75 متری کوروش فاز 4 پرند

مشاور املاک فاز 5 پرند

معرفی پیشینه ای از تأسیس فاز پنج شهر پرند
مساحت فاز 5 شهر پرند در حدود 1433 هکتار می باشد و در مجموع در این فاز 2900 واحد مسکن مهر ساخته خواهد شد . برای فاز 5 با توجه به این تعداد آپارتمان حدود 110/000 نفر جمعیت پیش بینی می شودبرخی پروژه های شاخص اجرا شده در فاز 5 شهر پرند عبارتند از : واحد های ساخته شده توسط شرکت مپسا واحد های ساخته شده توسط شرکت ترکیه ای کوزو
ساختمان های ترکیه ای تحت عنوان کوزو 5 شناخته می شوند و دیگر ساختمان های مهر که توسط شرکت مپسا ساخته شده اند تحت عنوان فاز 5 جنوبی شناخته می شوند که تعداد طبقات آن کمتر می باشد
مشاور املاک فاز 5 پرند

معرفی پروژه های فاز 5 پرند :

اصلی ترین پروژه ساخت فاز 5 ساختمان های 15 طبقه کوزو می باشد که تعداد زیادی از جمعیت را در خود جای داده است و به طبع جمعیت امکانات زیادی در این منطقه فراهم شده است که می توان به ساخت مدرسه های متعدد و فروشگاه زنجیره ای مانند کورو و جانبو و رفاه اشاره کرد خرید و فروش واحد های کوزو فاز 5 به سرعت انجام می شود و به اصلاح سرمایه نقدر محسوب می شود البته دیگر پروژه هایی نیز در فاز 5 کار کرده اند که به آن ها در ادامه اشاره می کنیم:

مپسا ، تک ایستا جنوب ، سبک سازه پرند ، پارس ، ترا سازه تبریز ، بام شهر هفتم ، امسا ، پولاد پی سنگسر ، آتیه سازان جعفریه ، صنعت پویان کاوشگر ، پایا سازه پاسارگاد ، بهسازه ، نسیم شمال ، هساکو ، ماد مارال ، آباد فلز پارس ، تیر تاوه ، جهش سازه ، بنا برج ظفر ، کیتوان آرمه ، حصین پناه ساز ، پن دژ کاوه ، کران کاو ، تیتس پناه ساز ، ماب سازه ، سبک سازان سریع ، تگن سازه ، تیوا ، کوزو ، سازندگان صنعتی برتر ، گسترش سامان ، تیرک بنا الوند ، سنگسر ، سازانه بتن ، زیر ساخت بنا ، فراز نمای کندلس ، کیان ویلا ، کوری مریم ، لشگر 23 تکاور ، مهر پزشکی قانونی ، مهر امید دژبان  ، سیما چوب ، ایثار گشت میلاد ، مهر پخش فراورده های نفتی ،  آفنداک ، مهر آتش نشانی ، اتحادیه نقاشان ، تعاونی ورزشگاه شیرودی ، مهر 3 منطقه 5 ، سبز لیو ، عمران سازه پرند ، تعاونی مسکن مهر همگام و قالب های پیشرفته ، البرز عمران کرج ، تعاونی مسکن مهر شرکت خصوص سازی ، مهر ناشنوایان کرج ، انبوه بنای ایرانیان ، مهر 3 منطقه 1 ، امیتیس سازه هستی ، میراث فرهنگی ، تعاونی مسکن مهر اقامه نماز ، رنج گنج ، کمیته امداد ، آموزش و پرورش منطقه 2 ، آراکوپات ، مسکن تماس ، مهر 3 منطقه 15

نمای داخل باغ ویلا فاز 2 پرند
پروژه کوزو 5 فاز 5 پرند
پروژه کوزو 5 فاز 5 پرند
پروژه ارشاد فاز 5 پرند
پروژه ارشاد فاز 5 پرند

مشاور املاک فاز 6 پرند

معرفی پیشینه ای از تأسیس فاز شش شهر پرند
مساحت فاز 6 شهر پرند در حدود 1175 هکتار می باشد و در مجموع در این فاز 53885 واحد مسکن مهر ساخته خواهد شد .  برای فاز 5 با توجه به این تعداد آپارتمان حدود 250/000 نفر جمعیت پیش بینی می شود که بیشترین تعداد افراد را در شهر پرند این فاز در خود جای خواهد داد. برخی پروژه های شاخص اجرا شده در این فاز عبارتند از : پروژه 20/000 واحدی توسط شرکت ایرانی کیسون که در حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. واحد های ساخته شده توسط شرکت ترکیه ای کوزو که حدود 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مشاور املاک فاز 6 پرند

معرفی پروژه های فاز 6 پرند :

فاز 6 پرند در آینده به وسطه جاده بین شهری که توسط مهندسین در حال اجرا و ساخت می باشد به جاده ملارد و در نهایت کرج متصل خواهد شد و باعث رشد چمشگیر شهر پرند و این فاز خواهد شد. شرکت ترکیه ای کوزو بعد از اجرای پروژه فاز 5 اقدام به ساخت پروژه مشابه کوزو 6 کرده است که البته مهندسین آن بیان کرده اند که مشکلاتی که در ساخت پروژه قبلی خود داشته اند را در این پروژه اصلاح کرده اند و از سیستم به روز شهر سازی بهره مند شده است. پروژه های مختلفی در این فاز ساخته و اجرا شده است که برای نمونه به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد :

هسا ، اتحادیه فرهنگیان ، مهر 6 منظقه 16 ،جهان دیده ، اساس گستر شرق ، مهر یک منطقه دو ، اعتماد نهاجا، دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی ، وایون ، مهر 6 منطقه 16 ، مهر 5 منطقه 16، مهر 6 منطقه 17، پارس سازه نوید ، کیان صنعت سیال ، مهر 4 منطقه 16، پخش راضی ، دادگاه عمومی بخش ملارد، آباد گران رینو، نوآوران اسکان، مهر 5 منطقه 14، سازمان قضایی نیرو های مسلح، آب و فاضلاب روستایی، بهسازان جوان پایتخت ، گویندگان فیلم، آرسکاپی ، مهر 1 منطقه 5 ، پردیس سازان نوین ، مهر 1 منطقه 5 ، مهر 6 منطقه 14 ، یادمان بنا ، مهر 1 منطقه 22 ، دارویی تامین ، مهر 2 منطقه 16 ، آرا پوشش، کبودان زرین ، کیسون ، الوند سازه شهر ، ارابه گشت سبز ،پولاد پادیر ، علوم پزشکی آجا ، مهر منطقه 23 ، بستاب بنا ، مهر 3 منطقه 7 ، مهر 3 منطقه 12 ، آبادگران معدن ، ابنیه پی داتیس ، روغن لاستیک ری ، سازمان حمل نقل پایانه های کشور ، میلاد کاوش مهر ، آرتا معمار ، مهر 6 منطقه 14 ، صفا نیلگون ، مهر 1 منطقه 5 ، بهمن هامون ، عمران دار آباد ، عمران گستران پایدار ، شرکت دی ، مهر 1 منطقه 7 ، شرکت حمل سیمان تکاور نهاجا ، اشکان سازان پردیس ، پایگاه هوا نیروز، رنگ سازی ایران ، انجمن فوریت های پزشکی ایران ، مهر 3 منطقه 7 ، مهر 1 منطقه 13 ، میراث فرهنگی ، داروسازی تهران شیمی ، کارکنان ونک پارک ،پل بیستون ، آبادگران بهدشت، مهر 1 منطقه 13 ، ابنیه راه هیرسا، کارکنان شهرداری ملارد ، صنایع و معادن استان تهران ، مهر 7 شهریار ، آورین پادیر ، فرماندهی یگان پشتیبانی نزاجا ، دادسرای نظامی کرج ، تعاونی ابسار ، اینتای ، مهر 1 منطقه 18 ، مهر 2 منطقه 12 ، مهر 2 منطقه 13 ، مهر 5 منطقه 8 ، مهر 4 منطقه 3 ، مرکز آموزش 06 ، کارکنان گل اندیش ، مهر 14 شهر ری ، بیمارستان شهدای هفتم تیر ، مهندسان مشاور اوج پژوهش صنعت ، 23 نزاجا ، پدافند هوایی 99 ، توسار ، مهر 8 منطقه 13 ، مهر 3 منطقه 4 ، مرکز بهداشت غرب تهران ، خاک ریش ،مهر 7 منطقه 16 ، آبادگردان نو اندیش ، مهر 1 منطقه 19 ، آرش آرمه ، مهر 5 منطقه 18 ، بهداری نیرو ی زمینی سپاه ، اتحادیه شباب و حلیم و پزندگان غذا ، درناوند ، ایمن گشت طلایه ، وزارت علوم ، خدمات بازرگانی ، دانشگاه مالک اشتر ، مهر 1 منطقه 15 ، ابوذر پرسنل هوانیروز تهران ، فراصنعت ، مهر 1 منطقه 19 ، مهر 1 منطقه 14 ، چینه ایلیا ، کارکنان تاکسی کرایه تهران ، مرتبه سازان نو اندیش ، موسسه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله ، کارکنان نصر آسمان ، مرکز تعمیرات رادار های دور برد ، سایبر بین الملل ، مشاوران برگزیده نرم افزار مبنا ، مهر 5 منطقه 4 ، مهر 5 منطقه 5 ، مهر 4 منطقه 1 ، مهر 2 منطقه 7 ، بند ، مهر 3 منطقه 5 ، عمران و سازنده کرمانشاه ، مهر 5 منطقه 9 ، شرکت ملی ساختمان ، کارکنان جهاد دانشگاهی ، کار کنان پر کیش ، ستاد کل نیرو های مسلح ، مهر 14 منطقه 17 ، سبز لیو ، مهر 6 منطقه 4 ، فناوری اطلاعات نزاجا ، سریک ، مسافر بری شماره 1 ، مهر 2 منطقه 9 ، بدر گروه مخابرات ستاد مشترک ارتش ،الیای کویر ، کارکنان صدا و سیما ، تک ایستا ، مهر 7 منطقه 3 ، مهر 2 منطقه 5 ، فرابتن ، کوزو و اسکی هسار ، اتحادیه مسکن مهر وزارت دفاع ، پروژه های مسکن ملی پرند

پروژه شهرک آسمان فاز 6 پرند
پروژه شهرک آسمان فاز 6 پرند
پروژه آرسکاپی فاز 6 پرند
پروژه دریای نور فاز 6 پرند
شما نیز می توانید کسب و کار خود را در سایت پرندیار ثبت کنید و با افزایش بازدید و جستجو راحت تر توسط بازدیدکنندگان از طریق گوگل و یا سایت پرندیار، کسب و کار خود را توسعه دهید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
12
0
در نظرات این کسب و کار مشارکت کنیدx