جامع ترین سایت معرفی کسب و کار های شهر پرند

دامپزشکی سیار پابلو پت (دکتر شبانی مقدم)

دامپزشکی سیار پابلو پت

دامپزشکی سیار پابلو پت

آگهی دهنده : دکتر شبانی مقدم

دسته بندی :

حیوانات خانگی

شهر / محله :

شهر پرند (سیار)

تلفن همراه :

مدیریت :

دکتر شبانی مقدم

💬 توضیحات آگهی :

با توجه به محبوبیت حیوانات نزد انسان ها وجود دامپزشک برای این حیوانات دوست داشتنی یکی از واجبات در هر شهری می باشد. با رشد تقاضا برای نگهداری از حیوانات خانگی در شهر پرند وجود یک دامپزشک باتجربه جهت ارائه خدمات در محل مشتری بسیار نیاز دیده می شود از جمله خدمات دامپزشکی سیار پابلو پت می توان به موارد زیر اشاره کرد :
  • تسلط بر اصول و مفاهیم علوم دامپزشکی و آگاهی از پیشرفت‌های جدید در این حوزه
  • توانایی تشخیص بیماری‌ها، ارائه مراقبت‌های پزشکی و انجام عمل‌های جراحی
  • توانایی تجزیه و تحلیل مشکلات دامپزشکی و ارائه راه‌حل‌های مؤثر
  • توانایی انجام آزمایشات، جراحی‌ها و دیگر فعالیت‌های عملی در زمینه دامپزشکی
  • بررسی و تشخیص بیماری‌های حیوانات از طریق آزمایش‌های مختلف
  • ارائه خدمات پزشکی فوری و مراقبت‌های اورژانس برای حیوانات
  • استفاده از تصاویر تشخیصی مثل اشعه ایکس و سونوگرافی برای تشخیص و مانیتورینگ بیماری‌ها.

نشانی :

خدمات دامپزشکی سیار پابلو پت تحت مدیریت دکتر شبانی مقدم به صورت سیار در پرند صورت می پذیرد.

موقعیت روی نقشه

کسب و کار سیار در پرند

واکسیناسیون در محل به چه صورت انجام میشه؟

همون طور که میدونین واکسیناسیون از خیلی از بیماری های خطرناک ویروسی جلوگیری میکنه و قبل از تکمیل فرایند واکسیناسیون، نباید بچه هاتون رو خیلی از خونه خارج کنین، خصوصا سگ ها که برای پیاده روی در کنار سگ های دیگه قرار میگیرن. حتی برای بردن به کلینیک هم باید خیلی مراقب باشین. در این مواقع خدمات دامپزشکی در محل میتونه بهترین راه حل برای انجام واکسیناسیون بدون دغدغه و جلوگیری از بیماری دوستای عزیزمون باشه.
واکسیناسیون سگ از ۸ هفتگی شروع میشه و به فاصله یک ماه به سگ تزریق میشه و این کار باید در سه دوز در ماه های دوم، سوم و چهارم انجام بشه. بعد از اتمام سه دوز ابتدایی، واکسیناسیون سالیانه انجام میشه.
از چهار ماهگی به بعد تزریق واکسن هاری هم اهمیت بالایی داره. این واکسن در کنار واکسن اولیه برای سگ ها تزریق میشه و به همون شکل یعنی سالیانه ادامه پیدا میکنه. به این واکسن ها واکسن چندگانه میگن.
واکسیناسیون گربه واکسن سه گانه نامیده میشه، بوستر تزریق واکسن گربه هم شبیه به سگ هاست.
یکی از خدمات دامپزشکی در محل که بسیار هم برای سرپرست ها مهم و برای حیوانات لازمه، واکسیناسیونه که وِتوریا این نیاز رو برطرف کرده و با خیال راحت میتونین از سایر پابلو پت (دکتر شبانی مقدم) بخواین که کار واکسیناسیون دلبندانتون رو در محلی که سلامت اون ها رو تضمین کنه انجام بدن.

انگل تراپی در محل چه مدت یکبار و چرا انجام میشه؟

انگل تراپی هم یکی از خدمات دامپزشکی با پابلو پت دکتر شبانی مقدم است. اگر بچه های دلبندتون خیلی کوچولو باشن و سن اونا زیر یک ماه باشه، شربت ضد انگل بهترین درمانه. اما از بعد ۲ ماهگی می تونن از قرص های ضد انگل استفاده کنن. نکته حائز اهمیت اینه که باید حتما از اینکه قرص رو به خوبی بلعیدن اطمینان داشته باشین. برای راهنمایی بهتر و در نظر داشتن یه برنامه مناسب جهت انگل تراپی، میتونین از پابلو پت کمک بگیرین.
انگل تراپی یا درمان با قرص ضد انگل بهتره که هر سه ماه یک بار تکرار بشه و بهترین روش برای جلوگیری از بیماری های زئونوز ( بیماری های مشترک بین انسان و دام ) به حساب میاد.
شما نیز می توانید کسب و کار خود را در سایت پرندیار ثبت کنید و با افزایش بازدید و جستجو راحت تر توسط بازدیدکنندگان از طریق گوگل و یا سایت پرندیار، کسب و کار خود را توسعه دهید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در نظرات این کسب و کار مشارکت کنیدx