جامع ترین سایت معرفی کسب و کار های شهر پرند

تعمیرات و سرویس آسانسور در پرند

پرند یار

ارائه خدمات تعمیر و سرویس آسانسور

سرویس آسانسور در پرند

شهر پرند با توجه به ساختمان های نو ساز و چند طبقه استفاده زیادی از آسانسور در ساختمان ها شده است، به طوری که در ساختمان های مهر نشین پرند واقع در فاز های 5 و 6 اگر آسانسور نیازمند تعمیر و سرویس باشد طبقات بالایی با مشکل جدی مواجه می شوند و برای دسترسی به طبقات خود باید از راه پله استفاده کنند که برای سالمندان بسیار دشوار خواهد بود. مدیرانِ ساختمان برای تعمیرات و سرویس نگهداری آسانسور مجتمع ها نیازمند افراد متخصص و قابل دسترس در 24 ساعت شبانه روز هستند و نبود مرجعی برای دستیابی به این افراد متخصص در زمان سرویس آسانسور مشکلات و نا رضایتی زیادی را به وجود می آورد. همچنین یکی از هزینه های عمده بابت دریافت شارژ مربوط به آسانسور است که باید با ملاحظه هزینه شود.
تعمیرکار آسانسور در پرند
تعمیر و سرویس آسانسور در پرند

تعمیرات اساسی و سرویس دوره ای آسانسور

تعمیرکار آسانسور در پرند

تعمیرات آسانسور در حالت کلی به دو بخش الکتریکی و مکانیکی تقسیم می شود که کارشناس با حضور در محل و بررسی شرایط آسانسور مواردی که نیاز به تعمیر و یا سرویس دوره ای دارد را شناسایی می کند و برآورد هزینه انجام می شود. از ایرادات مکانیکی رایج می توان به عنوان مثل، تنظیم نبودن فنر کفشک های کابین که می تواند لرزش هایی در کابین ایجاد کند نام برد و از ایرادات الکتریکی رایج به عنوان مثل تنظیم نبودن درایو تابلو که کیفیت پایین حرکت را سبب می شود می توان اشاره کرد.

از لحاظ دیگر تعمیر و سرویس آسانسور را می تواند در دو دسته مجزا تقسیم بندی کرد. اولین مورد تعویض قطعات معیوب، و دومین مورد تنظیم قطعاتی که یا در نصب اولیه، به صورت صحیح نصب نشده اند و یا به مرور زمان از تنظیم خارج شده اند.

موارد مهم در تعمیر آسانسور

مهمترین نکته در تعمیر و سرویس آسانسور، عیب یابی اولیه آسانسور می باشد. معمولاً ایرادات به وجود آمده دلایلی دارند که اگر رفع نشود، ایراد مورد نظر تکرار خواهد شد و هزینه نهایی بیشتر خواهد شد. به طور مثال فرض کنید که شیار های فلکه هرزگرد دچار آسیب و خوردگی شده باشند که در این صورت می بایست فلکه هرزگرد تعویض شود و اما مهمتر اینکه در این مورد باید علت خوردگی مشخص گردیده و برطرف شود تا این مورد تکرار نشود.

تعمیرکار آسانسور در پرند

با توجه به گستردگی نیاز مردم شهر پرند به آسانسور و خدمات آن شرکت های فعال زیادی در حال خدمت رسانی هستند ولی انتخاب یک شرکت یا شخص اوستا کار بسیار مهم است چرا که گستردگی صنعت آسانسور، تکنسین ها در رده های مختلف و تخصص های خود را نیاز دارد. به طور کلی مناسب ترین تکنسین برای انجام تعمیر آسانسور یا عیب یابی آسانسور، شخصی است که به اندازه کافی در نصب آسانسور تجربه داشته باشد. چون در نصب آسانسور، تکنسین ها با تنظیمات کلی آشنا می شوند و از طرفی برای راه اندازی اولیه آسانسور، انواع خطا ها امکان دارد که پیش بیاید و یک نصاب حرفه ای باید در کوتاه ترین زمان ایراد را یافته و حل کند. به همین دلیل صرفاً یک برق کار ساده و یا مهندس مکانیک نمی تواند در این کار همانند متخصص و نصاب آن عمل کند.

ویژگی سرویس کار آسانسور در پرند

  1. رعایت نکات ایمنی : آسانسور تحت تعمیر، توسط کاربران سریعاً مورد استفاده قرار می گیرد پس یک تعمیرکار حرفه ای باید تمام نکات ایمنی را لحاظ کند و طبق تجربه اگر نیازمند تست بیشتر می باشد استفاده مجدد از آسانسور را تا انجام کامل فرایند های ایمنی از دسترس خارج کند تا پس از ترک محل تعمیر، موردی پیش نیاید.
  2. سرعت عمل : خرابی آسانسور به تنهایی مساله ای نیست که می تواند ساکنین و مراجعان یک مجموعه را آزار دهد بلکه دیر رسیدگی کردن و تعمیر آن نیز خود باعث آزار و نارضایتی می شود. تعمیرکار آسانسور با در نظر گرفتن این موضوع تلاش خود را باید بکند تا ایراد آسانسور در کوتاه ترین زمان برطرف کند.
  3. خلاقیت در تعمیر آسانسور : تعمیرکار آسانسور باید در مناطق مختلف شهر برای تعمیر حاضر شود و با وجود گستردگی قطعات آسانسور، شاید به همراه داشتن ابزار زیاد و یا قطعات یدکی مختلف مقدور نباشد، اهمیت خلاقیت تکنسین تعمیرات بسیار مهم است تا بتواند با مهارت تمام به صورت اورژانسی ایراد بوجود آمده را حل کند.

سرویس دوره ای آسانسور در پرند

اختصاص زمانی مشخص برای سرویس و نگهداری آسانسور در ساختمان شما برای اطمینان از عملکرد صحیح آن لازم است. زمان سرویس آسانسور بستگی به موارد زیادی همچون سن و قطعات استفاده شده آن دارد. برای اطلاع از این موضوع می توانید با متخصصان شرکت آس تماس بگیرید تا در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کنند. سرویس و نگهداری آسانسور شامل بررسی تمامی قسمت های عملکردی آسانسور از جمله مسیر حرکت ، سرعت ، تجهیزات اضطراری ، ارتباط تلفنی و عملکرد درب ها می باشد که  باید به طور مرتب بررسی شوند.

تغرفه سرویس آسانسور در پرند

آسانسور یک سیستم فوق العاده پیچیده با صدها قسمت است که باید به صورت منظم و مداوم تعمیر و نگهداری شود. یکی از فواید بررسی دوره ای و در صورت نیاز به سرویس آسانسور اطمینان از ادامه کار با جلوگیری از سایش و خرابی بیش از حد و در نتیجه صرف هزینه های بیشتر است. امروزه تکنیسن های مجرب در این صنعت با استفاده از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته آسانسور را تست و عیب یابی می کنند که این کار فقط توسط تکنسین های واجد شرایط و آموزش دیده امکان پذیر است. اطمینان از ایمنی آسانسور های ساختمان از ضروریات قانونی هر مالک ساختمان و پیمانکار تعمیر و نگهداری آسانسور است. ساده ترین و موثرترین روش برای انطباق با این الزامات ، انعقاد قرارداد خدمات آسانسور است.

سرویس دوره ای آسانسور در پرند

سرویس دوره ای آسانسور شامل موارد، آچار کشی قطعات و کلیه متعلقات، روغن کاری ریل ها، کنترل موتور گیربکس، وضعیت تابلو فرمان، وضعیت زنگ و تهویه کابین، هم سطحی طبقات، کنترل وضعیت درب ها، تست پاراشوت، کنترل سیم بکسل ها می شود.

شرکت بالاسان

خدمات آسانسور و بالابر

شرکت آسان پیشرو

خدمات آسانسور و بالابر

تعمیرکار آسانسور در پرند 24 ساعته

معرفی بهترین سرویس کار آسانسور

معرفی بهترین ها در پرندیار

دنبال تعمیرکار آسانسور در پرند هستی؟

نشانی و اطلاعات تماس سرویس کار آسانسور در پرند

معرفی بهترین ها در پرندیار

خدمات سرویس آسانسور در پرند
شما نیز می توانید کسب و کار خود را در سایت پرندیار ثبت کنید و با افزایش بازدید و جستجو راحت تر توسط بازدیدکنندگان از طریق گوگل و یا سایت پرندیار، کسب و کار خود را توسعه دهید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
11
0
در نظرات این کسب و کار مشارکت کنیدx