جامع ترین سایت معرفی کسب و کار های شهر پرند

استخدام در شهرک صنعتی پرند

استخدام شهرک صنعتی پرند

تعداد کارخانه ها

23671

فاصله تا پرند

5 کیلومتر

فرصت اشتغال

بسیار بالا

ایستگاه مترو

دارد (فاز1)

قطار شهری

دارد (فاز1)

استخدام کارگر ساده

شرکت کیانا پترو انرژی

🔵 کارگر ساده انبار
✅ بیمه ✅ عیدی و پاداش ✅ صبحانه و نهار

☑ زمان تماس : شنبه تا چهارشنبه ۸ صبح الی ۱۶ بعد از ظهر
اطلاعات بیشتر و هماهنگی حضور جهت مصاحبه با شماره ی ذیل تماس حاصل فرمایند. تلفن تماس: 09109088402 تلفن تماس: 09356909862یت بالا
تماس بگیرید (موبایل)

تولید قطعات پلیمری و تزئینی خودرو

🔵 کارگر ساده انبار
✅ بیمه ✅ بیمه تکمیلی ✅ بیمه مسئولیت مدنی ✅ کمک هزینه غذا ✅ بسته های کمک معیشتی

☑ ساعت مصاحبه: ۱۰الی ۱۳
علاقمندان و جویندگان کار میتوانند با واحد اداری و منابع انسانی این مجموعه با شماره زیر تماس حاصل نمایند.
آدرس: شهرک صنعتی پرند ، بلوار فن آوری جنوبی ، خیابان لاله پلاک ۸
تماس بگیرید (داخلی 111)

شرکت کامیاب شفق

🔵 کارگر ساده انبار
✅ حقوق وزارت کار + اضافه کاری و پاداش ✅ بیمه تامین اجتماعی ✅ هدیه روز تولد ✅ وام

☑ ساعت مراجعه شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۶    
شهرک صنعتی پرند، بلوار صنعت، میدان فناوری، خیابان فناوری جنوبی، بلوار گلستان،خیابان فروزان ،کوچه گلبهار پلاک D2
شماره تماس : ۰۹۱۹۷۲۸۷۷۰۹
تماس بگیرید (موبایل)

فاز 2 پرند

حدود قیمت هر متر 27.000.000 تومان

اين طرح در سال 1383 توسط شرکت تعاوني کارکنان وزارت دفاع (جعفريه) تهيه شده و داراي 173 هکتار وسعت مي باشد و براي حدود 35000 نفر طراحي شده است. اجراي بيش از 30 تيپ ويلا و 8 تيپ مشاعي و 8 تيپ واحد آپارتماني 3 تا 12 طبقه در متراژ و نماهای متفاوت
آگهی های فاز 2 (کلیک کنید)

اطلاعات بیشتر و خرید ملک در فاز 2 پرند

نزدیک به مرکز شهر و امکانات عمومی شهر
آگهی ملک در فاز 2 پرند

فاز 3 پرند

حدود قیمت هر متر 25.000.000 تومان

اين طرح در سال 1383 تهيه شده و توسط شرکت های انبوه ساز و تعاونی ها من جمله شرکت تعاوني ناصرين و شرکت کارکنان فرودگاه با وسعتي در حدود 250 هکتار در دست ساخت مي باشد. اين فاز براي اسکان 30.000 نفر طراحی گرديده است.
آگهی های فاز 3 (کلیک کنید)

اطلاعات بیشتر و خرید ملک در فاز 3 پرند

دارای بزرگ ترین مجتمع های تجاری پرند
آگهی ملک در فاز 3 پرند

استخدام کارگر ساده

فاز 4 پرند

حدود قیمت هر متر 25.000.000 تومان

مساحت فاز 4 در حدود 303 هکتار می باشد و در مجموع در این فاز 15620 واحد مسکن مهر ساخته خواهد شد. برای فاز 4 با توجه به این تعداد آپارتمان حدود 65.000 نفر جمعیت پیش بینی شده است.
آگهی های فاز 4 (کلیک کنید)

اطلاعات بیشتر و خرید ملک در فاز 4 پرند

در حال رشد و واقع شدن سازمان های دولتی پرند
آگهی ملک در فاز 4 پرند

فاز 5 پرند

حدود قیمت هر متر 24.000.000 تومان

مساحت فاز 5 شهر پرند در حدود 1433 هکتار می باشد و در مجموع در این فاز 2900 واحد مسکن مهر ساخته خواهد شد . برای فاز 5 با توجه به این تعداد آپارتمان حدود 110.000 نفر جمعیت پیش بینی می شود. پر جمعیت ترین فاز پرند در حال حاضر همین فاز می باشد.
آگهی های فاز 5 (کلیک کنید)

اطلاعات بیشتر و خرید ملک در فاز 5 پرند

دارای بیشترین خرید و فروش آپارتمان در پرند
آگهی ملک در فاز 5 پرند

فاز 6 پرند

حدود قیمت هر متر 22.000.000 تومان

مساحت فاز 6 شهر پرند در حدود 1175 هکتار می باشد و در مجموع در این فاز 53885 واحد مسکن مهر ساخته خواهد شد. برای فاز 6 با توجه به این تعداد آپارتمان حدود 250.000 نفر جمعیت پیش بینی می شود.
آگهی های فاز 6 (کلیک کنید)

اطلاعات بیشتر و خرید ملک در فاز 6 پرند

واقع در ارتفاعات پرند و هوای تمیز
آگهی ملک در فاز 6 پرند

فاز 7 پرند

حدود قیمت هر متر 15.000.000 تومان

آپارتمان های در حال ساخت این واحد مربوط به مسکن ملی می باشد که توسط دولت در حال ساخت می باشد. مسکن ملی از طریق درگاه دولت به صورت ثبت نامی به فروش می رسد و همچنین برخی با فروش امتیاز مسکن این واحد ها را به دگیری واگذار می کنند.
آگهی های فاز 7 (کلیک کنید)

اطلاعات بیشتر و خرید ملک در فاز 7 پرند

در آینده ورودی شهر پرند از اتوبان کرج پرند
آگهی ملک در فاز 7 پرند

آب و هوای سالم

در روزهای آلوده استان تهران، شهر پرند هوای سالم و تمیزی دارد که شهروندان دائماً تصاویری از آن در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند.

فرصت های شغلی

شهر پرند با قرار گرفتن در نزدیکی شهرک صنعتی پرند، و شمس آباد و نیروگاه برق و فرودگاه بین المللی فرصت های شغلی فراوانی در خود دارد.

دسترسی به بزرگراه ها

پرن با واقع شدن در مسیر سه بزرگ راه ارتباطی مهم ساوه قدیم، و تهران ساوه جدید و اتوبان قم تهران فرصت های بزرگی برای خود فراهم کرده است.

خرید آپارتمان در پرند

اگر قصد سرمایه گذاری در شهر پرند را دارید و خود ساکن آنجا نیستید شاید چندان کار دشواری جهت انتخاب واحد آپارتمان نداشته باشید چرا که در آن صورت دو گذینه خرید املاک سند دار و یا مسکن مهر پیش رو دارید. رشد قیمت آپارتمان در پرند برای مسکن مهر و املاک سند دار که معمولاً برای فاز های 0 تا 3 شناخته تر شده هستند متفاوت است. همچنین میزان خرید و فروش آپارتمان در فاز های مختلف پرند متفاوت می باشد که اگر قصد سرمایه گذاری دارید باید بدانید که مسکن های مهر واقع در ساختمان های 15 طبقه کوزو 5 و بعد کوزو 6 سرمایه نقد به حساب می آیند چرا که به سرعت خرید و فروش می شوند و با توجه به قیمت مناسب تری که نسبت به دیگر آپارتمان ها دارند در بودجه خرید افراد زیادی می باشد. املاک شخصی ساز در فاز های 0 تا 3 نیز با توجه به قیمت و موقعیت خود قیمت های متفاوتی دارند که اگر قصد سرمایه گذاری امن بلند مدت دارید می تواند گذینه خوبی باشد. همچنین با توجه به امکانات بیشتر در این فاز ها شرایط مناسب تری برای زندگی فراهم می باشد. برای خرید آپارتمان در پرند باید از یک مشاور خوب بهره ببرید که به طور کامل و دقیق از پروژه های ساخته شده و در حال ساخت پرند مطلع باشد و بتواند با مشاوره خوب آینده سرمایه گذاری شما را کم ریسک و پر بازده تر کند. در سایت پرندیار با توجه نظرات مردمی بهترین مشاورین املاک معرفی خواهد شد.

عوامل مؤثر بر قیمت آپارتمان در پرند

فرصت های شغلی در شهر پرند

اگر به دنبال مهاجرت و اشتغال در شهر پرند می باشید می تواند، این شهر بهترین گذینه نسبت به سایر شهر های حومه تهران می باشد چرا که با وجود شهرک های صنعتی و نیروگاه های برق پرند و مأمونیه و منطقه بین المللی سرزمین ایرانیان و فرودگاه بین المللی و همچنین رشد روزانه شهر پرند کسی که جویای کار باشد و حداقل توانمدی داشته باشد بیکار نمی ماند. در سایت پرند یار با معرفی این مراکز اشتغال پذیر و همچنین آگهی های استخدامی سعی می شود برای آن دسته از افرادی که به دنبال کار هستند بتوانند نیاز های استخدامی شهر پرند و حومه را راحت تر شناسایی کنند و بتوانند مشغول به کار شوند.

قصد خرید واحد آپارتمان در پرند داری ؟

کانال تلگرامی استخدام های شهرک صنعتی پرند

خرید آپارتمان در پرند

فرصت سرمایه گذاری عالی در پرند

نتایج نظرسنجی سایت پرندیار از رضایت شهروندان پرندی

نظرسنجی کیفیت زندگی در پرند

نتایج این نظرسنجی از کیفیت زندگی در شهر پرند تقریبی بوده و نباید ملاک تصمیم گیری های بزرگ قرار بگیرد و پیشنهاد می شود اشخاص به صورت دقیق و با مراجعه به شهر پرند با توجه به محل زندگی و خواسته های خود از محل سکونت، تحقیق دقیق تری به عمل آورند. این نتایج صرفاً جامع آماری کم از شهر بزرگ پرند می باشد.
📌 قیمت مسکن نسبت به امکانات رفاحی و تفریحی
65%
📌 سرعت رشد پرند از نظر اقتصادی و امکانات رفاهی و تفریحی
89%
📌 آیا از زندگی در پرند رضایت دارید و به دیگران پیشنهاد می کنید
55%
📌 امنیت اجتماعی شهر پرند را چطور ارزیابی می کنید
63%

به دنبال املاک در شهر پرند هستی ؟

تبلیغات و معرفی املاک معتبر در شهر پرند

اگر ساکن شهر پرند نیستید و برای خرید و سرمایه گذاری در شهر پرند نیازمند دریافت مشاوره و پیگیری خرید و مراحل اداری آن شامل استعلام و سایر امور هستید می توانید از مشاورین املاک خبره و معتبر در شهر پرند استفاده کنید.
افزایش روز افزون املاک در شهر پرند به گونه ای نگران کننده شده است که سودجویی هایی نیز در این زمینه صورت پذیرفته و افرادی مالباخته شده اند. مشاور املاک در عین رعایت صداقت گفتار باید به صورت دلسوزانه تلاش خود را برای رضایت طرفین انجام دهد تا ضمن داشتن تبلیغات مثبت به ارتقا شهر پرند نیز کمک کند.

ویژگی املاک خوب

در این قسمت به چند ویژگی مشاورین املاک خوب اشاره می شود که باید از طرف مشتری مورد ارزیابی قرار بگیرد چرا که توجه به این موارد بیانگر یک املاک خوب و معتبر است.

شناسایی املاک مجاز

اگر قصد انجام خرید و فروش از طریق املاک دارید باید مطمئن شوید که املاک دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه املاک می باشد و برای قرارداد های خود کد رهگیری صادر می کند. بررسی مجوز املاک از طریق سایت ایران املاک امکان پذیر است پس فقط به داشتن یک برگه مجوز در قاب اکتفا نکنید و استعلام خود را انجام دهید.
شما نیز می توانید کسب و کار خود را در سایت پرندیار ثبت کنید و با افزایش بازدید و جستجو راحت تر توسط بازدیدکنندگان از طریق گوگل و یا سایت پرندیار، کسب و کار خود را توسعه دهید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در نظرات این کسب و کار مشارکت کنیدx

ثبت سفارش تبلیغ املاک در پرند

برای ثبت تبلیغات پر بازده املاک در شهر پرند می توانید درخواست خود را برای ما ارسال نمایید. یا اینکه با شماره درج شده تماس حاصل بفرمایید. بعد از استعلامات لازم آگهی درج می شود. تعرفه ثبت آگهی