جامع ترین سایت معرفی کسب و کار های شهر پرند

اداره امور مالیاتی پرند

اداره مالیاتی شهر پرند

اداره امور مالیاتی پرند

آگهی دهنده : مدیر سایت

دسته بندی :

اماکن دولتی

شهر / محله :

شهر پرند، فاز 3

تلفن ثابت :

وب سایت :

💬 توضیحات آگهی :

سازمان مالیاتی کشور در سال های اخیر، تلاش نموده است که ارائه کلیه خدمات خود را به صورت آنلاین انجام دهد. از این رو، هم اکنون درگاه ملی خدمات الکترونیک این سازمان، راه ارتباطی است که مردم به راحتی و بدون مراجعه حضوری می توانند از طریق آن، از خدمات سایت سازمان امور مالیاتی بهره مند شوند. به منظور آشنایی علاقمندان با این سایت، این بخش از مقاله به معرفی درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی my.tax.gov.ir پرداخته شده است.
همچنین، این امکان برای فعالان اقتصادی و مردم عادی فراهم گردیده است که از طریق درگاه my.tax.gov.ir به اطلاعات حوزه مالیات بر ارزش افزوده و هم حوزه مالیات بر عملکرد شان دسترسی پیدا نمایند. ایجاد این درگاه، از سوی سازمان امور مالیاتی کشور سبب گردیده که افراد دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعب سازمان امور مالیاتی کشور نداشته و بتوانند به صورت الکترونیکی سوابق خود را مشاهده نمایند یا درخواست خود را به صورت اینترنتی برای سازمان ارسال نمایند.
سامانه خدمات مالیاتی کشور، به صورت برخط و آنلاین عمل نموده و مهم ترین مزیت آن، دسترسی آسان، سریع و بدون محدودیت زمانی و مکانی به امکانات آن می باشد.

موقعیت روی نقشه

نشانی

چهار راه فدک، چمران جنوبی، مجتمع ناصرین

شما نیز می توانید کسب و کار خود را در سایت پرندیار ثبت کنید و با افزایش بازدید و جستجو راحت تر توسط بازدیدکنندگان از طریق گوگل و یا سایت پرندیار، کسب و کار خود را توسعه دهید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در نظرات این کسب و کار مشارکت کنیدx