جامع ترین سایت معرفی کسب و کار های شهر پرند

مجتمع تجاری های سی

مجتمع تجاری و تفریحی های سی واقع در فاز 3 شهر پرند

⭐️ های سی دومین فروشگاه بزرگ و مرکز خرید در شهر جدید پرند می‌باشد که این مجموعه کاربری، تفریحی، تجاری و فرهنگی دارد. این مرکز خرید توانسته با قیمت مناسب و کیفیت اجناس خود به یکی از بزرگ‌ترین مرکز خریدهای ایران تبدیل شود و امروزه در شهر پرند از این مرکز خرید یاد می‌کنند.

⭐️ این مجتمع در فاز 3 شهر پرند واقع شده است که دارای 4 طبقه می باشد و در آخرین طبقه، سینما و فودکورت واقع شده است که فضایی مناسب جهت تفریح برای خانواده در روزی تعطیل فراهم می سازد.

مجتمع های سی پرند

مجتمع تجاری های سی

دارای پارکینگ اختصاصی در دو طبقه پایینی مجتمع

بزرگ ترین فروشگاه و مرکز خرید در شهر جدید پرند

تنوع محصولات در های سی :

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مرکز خرید بزرگ شهر پرند که باعث شده مشتریان و طرفداران بسیار زیادی داشته باشد این است که تنوع محصولات و اجناس موجود در این مرکز خرید بسیار بالا و زیاد می‌باشد و می‌تواند به‌راحتی تمامی نیازهای شما را برطرف کند. این مرکز خرید مانند سایر مرکز خریدهای بزرگ در ایران از فروش لوازم‌خانگی هم پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید هر خریدی را که دارید از این مرکز خرید جذاب انجام دهید در کنار تنوع بالای محصولات مرکز خرید بزرگ شهر پرند کیفیت تمامی محصولات خود را به‌شدت حفظ کرده است و شعار این مجموعه حفظ بالا کیفیت تمامی محصولات خود می‌باشد. پس برای یکبار هم که شده به این مرکز خرید در شهر جدید پرند سر بزنید زیرا تنوع بالای محصولات شمارا به وجد خواهد آورد.

کیفیت بالای محصولات های سی :

اگر به دنبال خرید محصولی باکیفیت در مرکز خرید می‌گردید پیشنهاد می‌شود خریدهای خود را در مرکز خرید های سی انجام دهید زیرا این مرکز خرید از تمامی برندهای موجود در بازار پشتیبانی می‌کند و برندهای معروف خارجی هم در این مرکز خرید جذاب وجود دارد. به گفته های سی کسب رضایت مشتریان مهم‌ترین وظیفه این مرکز خرید می‌باشد پس درنتیجه این مرکز خرید تصمیم به آن گرفته است که از برندهای معروف در مرکز خرید خود استفاده کند تا بتواند تمامی مشتریان خود را ازنظر کیفیت محصولات راضی نگه دارند. به گفته بازدیدکنندگان از این مرکز خرید اگر شما به دنبال یک محصول با کیفیت و با تنوع بالا می‌گردید پیشنهاد می‌شود برای یکبار هم شده به های سی سر بزنید.

امکانات رفاهی های سی :

اگر در کنار خرید امکانات رفاهی و تفریحی برای شما مهم می‌باشد پیشنهاد می‌شود مرکز خرید های سی را از دست ندهید. مرکز خرید بزرگ شهر پرند  از چندین رستوران و شهربازی تشکیل‌شده است تا بتوانید فرزندان خود را هم در این مرکز خرید بیاورید تا آن‌ها سرگرم بازی باشند. پس اگر امکانات رفاهی و تفریحی برای شما بسیار در مرکز خریدها مهم می‌باشد حتماً به مرکز خرید های سی بروید زیرا این مرکز خرید توانسته است نظر تمامی مشتریان خود را ازنظر امکانات رفاهی و تفریحی و همچنین فرهنگی جذب کند و به یکی از بزرگ‌ترین مرکز خریدهای ایران تبدیل‌شده است.

این مرکز خرید برای کسب رضایت بیشتر مشتریان خود از پارکینگ اختصاصی و مجزا خود استفاده کرده است تا مشتریان بتوانند به‌راحتی به این مرکز خرید بیایند و خرید خود را تکمیل کنند. پس اگر می‌خواهید به مرکز خریدی بروید که پارکینگ مجزا و مناسبی داشته باشد پیشنهاد می‌شود مرکز خرید های سی را از دست ندهید

مجتمع های سی روی نقشه

مجتمع تجاری های سی در سال 1402 افتتاح شده است. این مجتمع تجاری و تفریحی در 4 طبقه تأسیس شده است و انواع فروشگاه های پوشاک، تغذیه و همچنین سینما در آن در نظر گرفته شده است.

مجتمع تجاری های سی همه روزه از ساعت 8:00 الی 23:30 فعالیت می کند. دسترسی به های سی نه تنها از کمبرندی شمالی امکان پذیر است بلکه از بلوار جمهوری نیز قابل دسترسی می باشد.

نشانی مجتمع تجاری های سی بر روی نقشه مشخص شده است

نشانی های سی : تهران ، پرند ، فاز3، میدان چمران شمالی

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
4
0
در نظرات این کسب و کار مشارکت کنیدx