جامع ترین سایت معرفی کسب و کار های شهر پرند

اداره گاز پرند

اداره گاز پرند

اداره گاز پرند

آگهی دهنده : مدیر سایت

دسته بندی :

اماکن دولتی

شهر / محله :

شهر پرند، فاز 2

تلفن ثابت :

سایر تلفن :

💬 توضیحات آگهی :

اداره گاز پرند در فاز 2، واقع شده است. اداره گاز پرند روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 14 مشغول به کار است. همچنین روز های پنجشنبه از ساعت 8 الی 12 پاسخگوی مراجعه کنندگان محترم می باشد.
همشهریان محترم شماره تلفن 194 امداد مکانیزه گاز را به خاطر بسپارید و در زمان بروز هر گونه حادثه (قطعی گاز،نشت گاز، برخورد و صدای رگلاتور، خرابی علمک گاز) و درخواست مشاوره، با آن تماس حاصل نمایید.
لازم به ذکر است که از این طریق می‌توانید پیگیری پرداخت قبض گاز را نیز انجام داده و یا نسبت به ثبت درخواست های غیر حضوری (نظیر خرید انشعاب گاز ، درخواست تعویض کنتور گاز و …. ) اقدام کنید.
یکی از مهم ترین مسئولیت های شرکت گاز پاسخگویی به سوالات مشترکین بوده و از طرفی عدم رعایت مسائلی در زمینه گاز می تواند آسیب های مالی و جانی بسیار بزگی ایجاد کند. از این رو کارشناسان این مرکز برآن سدند با راه اندازی سامانه ۱۹۴ در کنار مردم باشند و به پیگیری مشکلات آن ها برپدازند. مشترکین می توانند در صورت مشاهده هر مشکلی مربوط به گاز با کارشناسان تماس بگیرند  و از راهنمایی آن ها برخوردار شوند.

شما نیز می توانید کسب و کار خود را در سایت پرندیار ثبت کنید و با افزایش بازدید و جستجو راحت تر توسط بازدیدکنندگان از طریق گوگل و یا سایت پرندیار، کسب و کار خود را توسعه دهید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
در نظرات این کسب و کار مشارکت کنیدx