جامع ترین سایت معرفی کسب و کار های شهر پرند

اداره پست پرند

اداره پست پرند

اداره پست پرند

آگهی دهنده : مدیر سایت

دسته بندی :

اماکن دولتی

شهر / محله :

شهر پرند، فاز 4

تلفن ثابت :

مدیریت :

آقای محمودی

💬 توضیحات آگهی :

اداره پست پرند ابتدا در فاز 5 و خیابان امام رضا واقع بود که بعد از افزایش جمعیت و نیاز همشهریان به استفاده از خدمات پستی و همچنین رونق کسب و کار های دیجیتال نیاز بر آن شد تا اداره پست پرند در فضای بزرگ تری ادامه فعالیت خود را از سر گیرد. بر این اساس اداره پست پرند در فاز 4 جنوبی، در پارک مشاهیر واقع شده است از اماکانات خوب این مجموعه فضای مناسب جهت پارک خودرو و افزایش تعداد پرسنل پست پرند می باشد.اداره پست پرند و شهرک صنعتی پرند به صورت یکپارچه فعالیت می کنند و بسته های پستی شهرک صنعتی پرند ابتدا در مرکز دفتر پستی پرند پردازش می شوند سپس ارسال می شوند.
شماره تعدادی از نامه رسان های پست پرند جهت سهولت پیگیری از سمت مشتریان در زیر ذکر شده است.

موقعیت روی نقشه

دلایل شکایت از اداره پست :

امکان طرح شکایت از پست همانند دیگر ارگان ها برای شهروندان وجود دارد. در صورتی این ارگان بر اساس وظایف مشخص خود عمل نکند مورد شکایت قرار خواهد گرفت. شرکت پست در حوزه پست و ارسال محصولات خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهد. در صورت تخلف یا عدم انجام وظایف اداره پست به نحو احسنت، افراد برای شکایت از پست دلایل منطقی خواهند داشت. بر اساس قانون شهروندان می توانند به دلیل تخلفات صورت گرفته توسط این سازمان در زمینه ارسال مرسولات شکایت خود را مطرح سازند. از مهمترین دلایل و تخلفاتی که شکایت از پست را به همراه دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1. تاخیر در ارسال مرسولات سفارشی
  2. اشتباه در ارسال مرسولات پستی
  3. گم شدن مرسول سفارشی
  4. عدم جبران خسارت وارده
  5. عدم پذیرش مسئولیت ناشی از وقوع مشکلات

روش های شکایت از اداره پست :

چندین روش برای ثبت شکایات از اداره پست، خدمات و سرویس های آن برای شهروندان وجود دارند. با توجه به شرایط خود می توانید یکی از این روش ها را انتخاب نمایید:

  • تماس با شماره تلفن 84470000 به عنوان مرکز پاسخگویی شرکت پست
  • مراجعه به سایت eop.post.ir سامانه هوشمند شرکت پست و ثبت شکایات و مشکلات در این سایت
  • مراجعه به سایت سازمان تنظیم قوانین ارتباطی
  • برقراری تماس با شماره تلفن گویای 195

یافتن کد پستی از طریق سایت پست :

با استفاده از سامانه زیر می توانید کدپستی محل مورد نظر خود را بیابید، فقط کافیست ابتدا نام شهر یا روستای خود را انتخاب کرده و در قدم دوم با وارد کردن شماره پلاک به همراه نام کوچه و خیابانی که درب محل مورد نظر به آن باز می شود کدپستی محل مورد نظر خود را پیدا نمایید.

پیگیری مرسولات پستی از طریق شناسه 24 رقمی :

برای پیگیری مرسولات پستی خود با داشتن شماره پیگیری 24 رقمی می توانید موقعیت آن را پیدا کنید و همچنین مشخصات نامه رسان خود را دریافت کنید. در صورتی که بسته پستی به نشانی شما ارسال شده باشد و برگشت خورده باشد در این سامانه قابل رویت می باشد که با مراجعه به دفتر پستی شهر پرند می توانبد آن را دریافت کنید.
شما نیز می توانید کسب و کار خود را در سایت پرندیار ثبت کنید و با افزایش بازدید و جستجو راحت تر توسط بازدیدکنندگان از طریق گوگل و یا سایت پرندیار، کسب و کار خود را توسعه دهید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
93 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
93
0
در نظرات این کسب و کار مشارکت کنیدx