جامع ترین سایت معرفی کسب و کار های شهر پرند

اداره برق پرند

اداره برق شهر پرند

اداره برق پرند

آگهی دهنده : مدیر سایت

دسته بندی :

اماکن دولتی

شهر / محله :

شهر پرند، فاز 2

تلفن ثابت :

سایر تلفن :

💬 توضیحات آگهی :

اداره برق شهر پرند در فاز2، بلوار جمهوری مقابل پارک فدک واقع شده است. در حال حاضر خدمات اداره برق به شهروندان  از ساعت 8 الی 14 در روز های شنبه الی چهارنبه می باشد. همچنین در روز های پنجشنبه از ساعت 8 الی 12 به امور مشتریان رسیدگی می کنند.

سامانه کنترل خدمات و رضایتمندی مشترکین (ACF) نیز جهت کنترل نحوه ارائه خدمات توسط مناطق برق و پاسخگویی کارشناسان 121 راه اندازی گردیده است؛ به نحوی که در مراکز 121، پس از پایان هر مکالمه و انجام خدمات مورد نیاز اعم از کلیه مشکلات خاموشی ها و درخواست های شامل روشنایی معابر، نوسان ولتاژ، قطع مکرر، انشعابات و … به صورت کاملاً اتوماتیک و سیستمی، به کلیه مشترکان از طریق سامانه پیام کوتاه 3000121 پیام مورد نظر، حاوی متن متناسب با درخواست ارائه شده ارسال و از نحوه خدمات ارائه شده، نظر سنجی صورت می گیرد.

فوریت های برق :

121

سامانه پیامکی :

موقعیت روی نقشه

ساعت های قطع برق در فازهای مختلف پرند

ساعت خاموشی نام فاز و محله هایی که برق قطع می شوند
17 الی 19 ميدان آزادي خ خورشيد-خ كوكب-خ نور-خ بهاران-خ خورشيد-خ مهتاب-خ نيلوفر-خ نسترن-خ مرواريد
17 الی 19 پرند مسکوني-شهرک آفتاب(کوزو)-بلوار باکري-جهان آرا و کليه خيابانهاي فرعي آن – خيابان شهيد محالتي – خيابان توسلي – خيابان الله 5
9 الی 11 پرند مسکوني-ضلع غربي بلوار چمران-ضلع جنوبي بلوار امام خميني-سفيران صلح-هسا1و-2کيسون-کوزو-2هسا-4شرکت رايون – خيابان پروين اعتصامي –
خيابان هاي بيهقي شمالي و جنوبي
17 الی 19 مسکوني-ضلع شرقي بلوار چمران- خيابان سنبل – خيابان نور – کوچه هاي ميناي3 و 7 و 9 و 1
9 الی 11 فاز4و5و،6خيابان حريم رودخانه،چهارباندي،انتهاي فاز،6کوز6 شمال،کوه نور22،بهمن،خيابان کالنتري18پرند – بلوار امام عل? – بلوار ادب شمال? – بلوار بعثت – 
مجتمع اينتا پارس – بلوار کوه نور – شهرک ريحانه النبي – شرکت سابير بين الملل
9 الی 11 فاز3 – خيابان مطهري – خيابان چمران – خيابان علي مدي – خيابان سعدي – خيابان کوکب – خيابان پرستو – ميدان بهشت – خيابان ستاره – خيابان شقايق
17 الی 19 فاز 2 و3 – خيابان کوهسار – خيابان باغ ويال – بلوار زکرياي رازي – خيابان ستاره – خيابان زنبق – خيابان کوهپايي – خيابان بينالود – خيابان بيستون
17 الی 19 فاز5 پرند،خيابان حريم رودخانه،خيابان چهارباندي،کوزو،2بلوارامام رضا(ع)هسا1 – خيابان وزوايي – خيابان نرگس – بلوار بابايي
15 الی 17 فاز4و5 پرند،خ مطهري، 12 فروردين،خ 16 آذر،بلوارارديبهشت،خ 17 شهريور،خ هفت تير،مرداد29، اسفند
17 الی 19 فاز4و5و،6خيابان حريم رودخانه،چهارباندي،انتهاي فاز،6فرابتن،کوزو6شمال – خيابان توسار – فاز 6 شمال? – سمن سوله – ايلياي کبير – فرا بتون – خيابان آيت پرند اله صدر – بلوار مفتح – بلوار وليعصر – زون 6
9 الی 11 فاز4و5پرند،بلوارچمران،باکري،سفيران صلح،قدر،هسا،1کيسون

* مرجع : خبرگزاری صدا و سیما ( پرندیار از صحت اطلاعات فوق مطلع نمی باشد )

دریافت قبض برق از طریق شماره کنتور

◀ ساده‌ترین روشی که می‌توانید از طریق آن شناسه قبض برق را از طریق بدنه کنتور استعلام بگیرید، ارسال الگو: شماره بدنه کنتور به همراه 3* به شماره ی 500040121 است.

دریافت شناسه قبض برق با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق

◀ مراجعه به “سایت اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان” در گوگل یکی از روش‌هایی است که می‌توانید قبض برق را از طریق شماره کنتور دریافت کنید. پس از مراجعه به سایت با انتخاب بخش “خدمات صورت حساب قبض” می‌توانید با وارد کردن شماره بدنه کنتور علاوه بر شناسه قبض انشعابات برق مورد نظر به تمام اطلاعات قبض دسترسی پیدا کنید.

دریافت شناسه قبض برق با اپلیکیشن برق من

◀ برق من، نام اپلیکیشن رسمی شرکت توزیع نیرو برق است که با مراجعه به سایت رسمی شرکت برق می‌توانید آن را دریافت و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. این اپلیکیشن در حال حاضر دارای نسخه اندرویدی است و در دستگاه‌های IOS می‌توان از نسخه تحت وب برق من استفاده کرد. پس از اجرا اپلیکیشن و ایجاد حساب کاربری، نماد قبض را لمس کنید. سپس با کلیک بر روی دکمه “ایجاد شناسه قبض جدید” یا “جستجو با شماره بدنه کنتور” می‌توانید با وارد کردن شماره بدنه کنتور و انتخاب استان و شهر مورد نظر علاوه بر دریافت شناسه قبض، صورتحساب بدهی خود را نیز دریافت کنید. پرداخت قبض برق با شماره کنتور تنها از این روش امکان‌پذیر است

دریافت شناسه قبض برق با تلفن گویا (1521)

◀ اگر به هر دلیلی نتوانستید از اپلیکیشن برق من برای دریافت شناسه قبض برق اقدام کنید، نگران نباشید. استفاده از تلفن گویا فوریت‌های برق یکی دیگر از راه‌های دریافت قبض برق از طریق شماره کنتور است. پس از آنکه با تلفن گویا فوریت‌های برق شهر خود تماس گرفتید، با راهنمایی‌های گوینده به بخش خدمات مشترکین متصل شوید. در این بخش می‌توانید با رعایت قوانینی که اپراتور به شما می‌گوید، شماره بدنه کنتور را شماره گیری کنید. پس از آن، شناسه قبض انشعابات برق مورد نظر برای شما بازخوانی می‌شود.

پرداخت قبض برق با شناسه قبض

  • استفاده از اپلیکیشن اندرویدی برق من
  • استفاده از تلفن گویا 1521 غیر رایگان
  • استفاده از اپلیکیشن آپ و همراه بانک‌ها، قبضینو، بامن 24 و…
  • استفاده از دستگاه‌های خودپرداز و کارتخوان‌های فروشگاهی
  • مراجعه به سایت رسمی شرکت برق

از کجا بفهمیم کدام کنتور برق مال ماست؟

◀ شماره اشتراک کنتور روی قبض‌های کاغذی قدیمی نوشته شده است. اگر قبوض قدیمی برق را در اختیار ندارید می‌توانید تمامی دستگاه‌های الکترونیکی منزل یا محل کار را خاموش کنید. از آن‌جایی که تجهیزات الکتریکی متصل به برق باعث می‌شود شماره‌های کنتور سریع‌تر افزایش پیدا کنند؛ از این طریق می‌توانید کنتور خود را پیدا کرده و شماره آن را شناسایی کنید.

قبض کاغذی ما مفقود شده چطوری میتونم شناسه قبض رو پیدا کنم؟

◀ پيدا كردن شناسه قبض برق با شماره کنتور روشی است که می‌توانید از طریق آن از قبض برق خود استعلام بگیرید. شماره بنده کنتور را پیدا کرده و با یکی از روش‌هایی که در بالا به آن اشاره شده است، شناسه قبض را پیدا کنید.

شماره بدنه کنتور برق چند رقمی است؟

◀ شماره‌ کنتور هفت یا هشت رقمی است که پشت سر هم روی بدنه کنتور آورده شده است. گاهی این اعداد با حروف انگلیسی ادغام شده و یک رشته از حروف انگلیسی با اعداد را روی کنتور مشاهده خواهید کرد.

مستاجر هستم. قبض کاغذی ندارم و شناسه قبض را نمی‌دانم

◀ برای استعلام قبض برق با شماره کنتور، شماره کنتور برق را یادداشت کنید. سپس می‌توانید از طریق مراجعه حضوری به اداره برق یا دفاتر پیشخوان، شناسه قبض را دریافت کنید. تماس با تلفن گویا (1521) یا افدام از طریق اپلیکیشن برق من، روش‌های غیرحضوری دریافت شناسه قبض برق با شماره اشتراک است.

روش‌های‌ تغییر شماره همراه برای دریافت قبض برق

◀ اگر قبلا شماره همراه خود را در سامانه برای ملک دیگری ثبت کرده‌اید تنها لازم است متن زیر را به سرشماره 10001521 (برای مشترکین تهرانی) و سرشماره 20001521 (برای مشترکین سراسر کشور) ارسال کنید تا شماره موبایل شما برای شناسه قبض قبلی از سیستم حذف شود.
متن پیامک ارسالی: 2* شناسه قبض برق قبلی به لاتین

◀ همچنین اگر تا به حال در سامانه قبض پیامکی برق آنلاین شماره همراه خود را ثبت نکرده‌اید کافی است شناسه قبض برق ملک جدید را با توجه به محل زندگی مورد نظر به سرشماره‌هایی که در بالا به آن اشاره کرده‌ایم به صورت “1* شناسه قبض برق ملک جدید” به لاتین ارسال کنید.
شما نیز می توانید کسب و کار خود را در سایت پرندیار ثبت کنید و با افزایش بازدید و جستجو راحت تر توسط بازدیدکنندگان از طریق گوگل و یا سایت پرندیار، کسب و کار خود را توسعه دهید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
43 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
43
0
در نظرات این کسب و کار مشارکت کنیدx