جامع ترین سایت معرفی کسب و کار های شهر پرند

اداره آب و فاضلاب پرند

اداره آب و فاضلاب شهر پرند شهر پرند

آب و فاضلاب پرند

آگهی دهنده : مدیر سایت

دسته بندی :

اماکن دولتی

شهر / محله :

شهر پرند، فاز 1

شماره 3 رقمی :

122

تلفن ثابت :

سایر تلفن :

💬 توضیحات آگهی :

شهر پرند دارای دو لاین آب رسانی از شهریار و احمد آباد مستوفی می باشد که هر لاین، آب بخشی از شهر را تأمین می کند. کیفیت آب پرند چندان تعریفی ندارد و می بایست برای افراد حساس از دستگاه تصفیه آب استفاده شود. کولر های آبی در شهر پرند بعد از یک تابستان استفاده به شدت دچار آهک شده که قابل رویت است این نشان از املاح بالای آب دارد.
استفاده از لوله های انتقال آب ضعیف در زیرساخت شهر پرند باعث ترکیدگی لوله می شود که اداره آب و فاضلاب شهر پرند برای جلوگیری از ترکیدگی لوله فشار آب را کم می کند که راهکار مناسبی برای حل مشکل نبوده چراکه با این کار فشار واحد های انتهای لوله به شدت کم می شود و طبقات اول هم دیگر نمی توانند بون پمپ آب استفاده مناسب داشته باشند.
برای اعلام قطعی آب بهتر است از طریق 122 اقدام کنید چرا که با دریافت کد پیگیری سازمان آب موظف به پیگیری و اعلام نتیجه به سازمان مرکزی باشد و این امکان وجود دارد شکایات خود را ثبت کنید و مشکلات منطقه ای آب شما بیشتر متوجه مسئولان باشد.

موقعیت روی نقشه

شما نیز می توانید کسب و کار خود را در سایت پرندیار ثبت کنید و با افزایش بازدید و جستجو راحت تر توسط بازدیدکنندگان از طریق گوگل و یا سایت پرندیار، کسب و کار خود را توسعه دهید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
4
0
در نظرات این کسب و کار مشارکت کنیدx